Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sista minnet innan jag somnade till i soffan är att jag tittar på Mamma Mu tillsammans med 4-åringen och 2-åringen.

Blir väckt av att någon ringer på dörren. Efter några minuters nyvaken förvirring förstår jag att minstingen finns i vår affär för upphämtning.

Då har alltså tvååringen väntat tills jag somnat. Tagit sina två dockor. Lagt dom i Emmaljungan. Lyckats låsa upp dörren och på något sätt baxa ut hela ekipaget genom dörren och promenerat hela vägen till vår affär :eek: :D :rofl:

Tydligen ville hon köpa tuggummi :cautious:

Ibland är jag glad att man bor på landet där alla känner alla :laugh:

Och att affären bara ligger 200-300 meter bort utan att man behöver passera en bilväg för att komma dit :nailbiting:

Senast ändrad:
Sista minnet innan jag somnade till i soffan är att jag tittar på Mamma Mu tillsammans med 4-åringen och 2-åringen.

Blir väckt av att någon ringer på dörren. Efter några minuters nyvaken förvirring förstår jag att minstingen finns i vår affär för upphämtning.

Då har alltså tvååringen väntat tills jag somnat. Tagit sina två dockor. Lagt dom i Emmaljungan. Lyckats låsa upp dörren och på något sätt baxa ut hela ekipaget genom dörren och promenerat hela vägen till vår affär :eek: :D :rofl:

Och att affären bara ligger 200-300 meter bort utan att man behöver passera en bilväg för att komma dit :nailbiting:
:rofl::rofl::rofl: Vilken härlig unge!

Syrran gjorde nåt liknande när hon var liten. När hon kom till kassan och skulle betala så frågade de i kassan var mamma var. "hemma" sa hon då. Men hon hade handlat mat och toapapper och sånt så hahah

Inväntar operation på lasarettet.
Är så satans hungrig :arghh:
Åt igår kväll och har cyklat till och från stallet, mockat och ridit innan jag åkte hit.
Jag vill ha maaaat :rage:

strulat till färjebokningen. Någon som har erfarenhet av stenas reklamationsavdelning? Blev hänvisad till dem..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
648
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 566
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 219
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10