Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Migrän är såå vidrigt, skönt att det gett sig.Migränattacken över. Fy fan, vill bara plocka av mig huvudet och lägga bort när det är som värst.
Ikväll kommer sambon hem - har förvarnat honom om bombnedslaget som jag tänkt städa idag men av förklarliga skäl inte orkar.
Får spuck på sambons kompis. Han äter en macka och smaskar värre än värst! Han har nån psykiatrisk diagnos så jag tror knappt han är medveten om det.. Jobbigt och äckligt är det!
fäll inga pantografer nu!Har överlevt fordonsutbildning dag 1. Vi har lånat fordon från Krösatåg så nu är det utbildning för hela förarkåren. Har nu full koll på vilka maskiner som är bra att ha men som man med fördel inte petar på, hur en älgplugg funkar och vad som händer om man slår på den stora röda knappen på förarbordet![]()
Jag har en kollega som äter så, jag blir illamående och tappar all aptit. Vidrigt!
Håller med! Jag hade en dejt för länge sedan som smackade när han åt. Jag behöver väl knappt nämna att vi inte sågs mer efter det.Jag har en kollega som äter så, jag blir illamående och tappar all aptit. Vidrigt!
Jag är så kluven... Butiken i "min" stad drivs av två väldigt driftiga kvinnor som jag verkligen vill stötta men samtidigt vill jag inte stötta honom...Nix. Det blir inga fler besök på Dollarstore. Jösses.
http://www.etc.se/inrikes/skandaldirektoren-hanar-jamstalldhet-i-brev-till-personalen