*Vinkar* Ställer mig i kön för lokalvårdare som inte riktigt har det lika städat hemma som på jobbetSkönt att jag inte är ensam![]()
Nu är det så smuligt på golvet i köket att jag nästan behöver nämna det i "orimligt..."-tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*Vinkar* Ställer mig i kön för lokalvårdare som inte riktigt har det lika städat hemma som på jobbetSkönt att jag inte är ensam![]()
Det kan jag nog@Trott kan du sy en pikétröja? Jag vill inte se ut som alla andra när dom spelar ju och alla tröjor är astråkiga i färgerna.
Vi måste ha tröja med krage och kort ärm på oss när vi spelar![]()
*Vinkar* Ställer mig i kön för lokalvårdare som inte riktigt har det lika städat hemma som på jobbet
Nu är det så smuligt på golvet i köket att jag nästan behöver nämna det i "orimligt..."-trådenHade tänkt städa hemma idag, men en punktering satte stopp för det
![]()
Det kan jag nogLängesen jag sydde krage, men det borde jag väl kunna klura ut
![]()
Vad skönt!Klarade operationen fint, tycker själv.
Min puls kröp visst ner till runt 30 ett tag så de blev lite nerviga.
Fick göra ett ekg som dock så bra ut och nu är den nog så gott som normal igen.
Du är välkommen hit att städa! Jag kan bjuda på fikaPå jobbet får man ju betalt för det och det är mycket roligare att städa åt och hos andra än hemma![]()
Ska luska om jag kan hitta piké-tygJag har två pikétröjor som jag tycker om modellen på. Lagom långa och bra i storleken.
Klarade operationen fint, tycker jag själv.
Min puls kröp visst ner till runt 30 ett tag så de blev lite nerviga.
Fick göra ett ekg som dock så bra ut och nu är den nog så gott som normal igen.
Du är välkommen hit att städa! Jag kan bjuda på fika![]()
Vad skönt!Fast läskigt med pulsen
![]()
Jag blev kvar på hjärtavdelningen i 36 timmar när min puls kröp ner så långt och jag slocknade.
Höll på att avlida av det. Jag fick inte ens gå till kiosken men @Snurrfian räddade mig och kom med både fika och choklad![]()
Trikåtyger funkar nog med och även sånt där andas material.Ska luska om jag kan hitta piké-tyg![]()
Oj, jag mådde utmärkt hela tiden och var pigg och glad fast maskinen larmade konstant![]()
Alltså går det med vanligt trikå kan du ju precis hur färgglad du villTrikåtyger funkar nog med och även sånt där andas material.
Just har jag två snorgröna i andas material, en knallrosa och grå i vanligt pikétyg.
Jag tycker om att synas
Ska spela i den rosa på lördag, den matchar naglarna![]()
Jag började frysa och sedan lämnade jag in i några timmar och när jag vaknade fattade jag inte varför alla frågade om jag mådde bra.
Skönt att du mår bra![]()
Alltså går det med vanligt trikå kan du ju precis hur färgglad du vill![]()
Som när jag var iväg till ett evenemangoch satt en hel dag i solen och tittade på unga hingstar. (Obs hästar!!)Sitter på en innergård i Palma och dricker cava iklädd en rosa flamenco-inspirerad klänning. Synd att min hud är inte helt klädsamt tomatröd och skär sig mot hela outfiten![]()