Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha.. Myndigheten jag jagat idag har återkopplat till mig att de äntligen skickat ärendet vidare till rätt instans. De har hört av sig till min arbetsgivare och bokat möte med oss på tis. Ingen har dock sagt till mig att det är möte inbokat. Bara till ag.
Så jävla märkligt skött allting.

Som när jag var iväg till ett evenemangoch satt en hel dag i solen och tittade på unga hingstar. (Obs hästar!!)
Tänkte inte på att den festklänning jag hade med till kvällens middag var milt gul.

En av de äldre herrarna sa glatt att jag såg ut som en vallmo i en rapsåker.
:rofl::rofl:

Blev just klöst så illa av min ena katt att hela jävla armen värker och det svider så vartenda hårstrå på kroppen står upp och det går som kalla tårar längs ryggen på mig. Aj!

Blev just klöst så illa av min ena katt att hela jävla armen värker och det svider så vartenda hårstrå på kroppen står upp och det går som kalla tårar längs ryggen på mig. Aj!

Jag blev riven av min yngsta katta förra veckan. Jag tyckte hon luktade illa och skulle tvätta henne.

Hon höll inte med mig :o

Tack och lov blev jag inte så illa riven som du verkar blivit.

Just nu ligger jag i sängen, lyssnar på BrunuhVille och fixar lite på min kandidatuppsats. Ingen rast, ingen ro. Är lite sådär glad över att öppna på jobbet i morgon, men det blir en väldigt kort dag, bara 8:15 till 12 ^^

Jösses, full fart idag! Jobbat 7-15; full rulle på jobbet. Direkt efter det for jag och veckohandlade och sen var jag verkligen tvungen att skaffa ny mobil; gjorde om abonnemanget vilket kändes som evigheter när tiden drog iväg, skulle ju ut och rida med en stallkompis....Hem, slängde in varorna, på med ridkläderna och sprang nästan med andan i halsen ner till stallet då hon redan började bli klar med sin medryttarhäst :p

Har njutit i solen idag, riktigt skönt, har ju till och med egen "bänk" fram på lastbilen ju. :p
18268184_1645371832160323_4186930695411067188_n.jpg

Hovis och jag har skott unghästen i kväll :idea: Det gäller att vara flexibel och fröken hade ganska bestämda åsikter om hur vi kunde gå tillväga :angel: Jag höll för kung och fosterland i hovarna och hovis slog dit skorna :p
Hon verkade väldigt nöjd när hon klev ut på gruset sen och det inte gjorde ont längre. Nu är det bara att tuta och köra :up:

Ajje :nailbiting:

Jag blev riven av min yngsta katta förra veckan. Jag tyckte hon luktade illa och skulle tvätta henne.

Hon höll inte med mig :o

Tack och lov blev jag inte så illa riven som du verkar blivit.

Min Pälsfröken gillar att duscha/bada men det gäller att vara lite kvick dock var jag inte omtyckt när svansen behövde tvättas ordentligt :angel:

Ligger i sängen redan och tittar på film
kollar även på nu bil till mig då den jag har börjar ge upp så smått

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
645
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 556
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 219
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
379
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken ras passar mig?
  • Kattbilder #10