Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick ändra planerna nu på torsdag . Särbon ville på bockapremiären och vi skulle igentligen ner till min mormor då och stanna till fredag , men de får bli att vi åker tidigt på fredagsmorgon och hos min mormor hela dagen då .
 
Trodde aldrig jag skulle säga detta men nu fasiken längtar jag till lite värme!! Iafl på mornarna.... fryyyyser. 13 grader här. Topptemp lär bli runt 25 idag... vilket är nice. Men nu 6.30 på morgonen uuhhh
 
Haft supermkt idag. Men fått mkt gjort och bra nyheter. Så det är kul!Ska försöka varva ner och sova nu.
Imorgon kommer de och ska installera larmet. Givetvis kl 07!
Varför ska alla jäkla hantverkare etc börja så okristligt tidigt?
Jag vill sooova!
 
Målat några "lyckopigor"... Det kanske hjälper lite...

Hoppas kan man i alla fall, eller hur?

lyckopigor.jpg
 
Nu har jag kommit hem efter att lagt spar till kompisens hund och till mina tva. (Vi tavlar bada i host och da lagger jag mina spar sjalv, medan hon maste ha en annan sparlaggare) Det ar minsann interessant att lagga spar har i Oregon nu. Det var ett hofalt som klipptes for ett par veckor sedan ... Redan nar man skordar den har omgangen av ho, varje ar, ar alla falt helt gula ... och de blir ju inte direkt mindre torra for att man klipper ner dem.:crazy:
Vid sidan av just det har faltet rinner en back. Backen rinner igenom ett stort ror som gar under vagen. Det ar inte KLOKT sa mycket vatten det fortfarande rinner i backen. Roret var nastan fullt med vatten och det ran FORT och brusade som skjutton. jag gissar pa underjordisk kalla, men varje gang jag ser bevisen pa regnskogs klimatet overraskas jag nar jag inte ar mitt i regn sesongen. :cautious:

Mina juveler skotte sig mycket bra ... Kompisen's hund (Grog) var forvirrad da han ar van att hon lagger sparen. Vi har en del att jobba med.
 
Idag blir en stressig dag finns det risk för. Katten ska till veterinären, jag ska jobba på annan ort och sambon jobbar dygn. Får hoppas jag är klar tidigt så jag hinner hämta kisse i eftermiddag. Hade det inte varit för att jag bestämt tid med första frågeställaren halv åtta hade jag börjat tidigare så jag hunnit med. Hatar stressa!
 
Har vaknat och kan inte somna om. Har min lediga dag idag.
I em kommer min BS hit. Få se hur länge han stannar...
Sedan ska jag iväg på möte i akvarieföreningen ikväll
 
Trodde aldrig jag skulle säga detta men nu fasiken längtar jag till lite värme!! Iafl på mornarna.... fryyyyser. 13 grader här. Topptemp lär bli runt 25 idag... vilket är nice. Men nu 6.30 på morgonen uuhhh

Igår hade sambon 4gr och jag 6 när vi åkte till jobbet :(

Alltså jag är inte redo för höst än.

Idag är det 13gr och regn
 
Blev just sådär totalblankt i huvudet. Skulle godkänna betalning med säkerhetsdosa och bara... Vad har jag för kod? Inte denna tydligen. Vågade inte prova mig fram så fick lägga ner betalningen tills hjärnan började funka igen. Läskigt när det blir sådär! Har ändå haft samma kod i 10 år men ändå kommer jag inte ihåg den i siffror utan i "kroppen". Hu.
 
Här har det inte varit någon tvekan om jacka eller inte de senaste dagarna. Max 15 grader, mulet och regn har vi haft.
Igår var det rätt soligt när jag gick hem kl halv fem, då behövde jag inte jacka.
Det verkar som att det är kallast på morgonen. Solen värmer nog en hel del medan luften har kallnat till.
 
Lyssnat på regnet i natt och på morgonen.
Ligger eller snarare halvsitter i sängen uppallad med massa kuddar och arbetar. Då protesterar inte den jävla si leden. Ska in på kontoret i em så jag får spara mig till det.
En katt snusar bredvid mig och den andra ligger under min huvudända och snarkar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 561
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
7
· Visningar
784
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 300
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp