Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
I dessa tider av ultranationalism och rasism i Europa och världen. Så underbart att se Frankrikes lag som vann VM, med spelare vars föräldrar kommer från olika delar av världen men som spelar för sitt land. Vive la France!
 
Idag har vi varit två trötta och efterblivna här. Sambon har inte sovit så här länge på 20 år. Jag har nog inte gjort det på 15 år iaf. Så idag tog vi paus från flyttkaos.
På vägen hem från affären körde vi förbi vår infart. Två retards..
Vi invigde altanen och åt gott och drack bubbel. Galet vackert ljus här!
 
Sitter hemma och ugglar. Har beredskap så kan inte göra mycket annat än att vänta på att klockan ska bli fyra.
 
Jag får fan hjärnblödning snart. Plantmarknaden har inte en enda bevattningstimer till salu. Granngården har en Gardena, men den går inte att ställa i ett visst intervall. Den kan sättas igång i ett visst antal minuter, men sen måste man tydligen vrida igång den manuellt för att den ska starta igen. Så värdelöst :down:.

Vad gör jag nu? Kör vidare till Örebro?:(
 
Jag får fan hjärnblödning snart. Plantmarknaden har inte en enda bevattningstimer till salu. Granngården har en Gardena, men den går inte att ställa i ett visst intervall. Den kan sättas igång i ett visst antal minuter, men sen måste man tydligen vrida igång den manuellt för att den ska starta igen. Så värdelöst :down:.

Vad gör jag nu? Kör vidare till Örebro?:(

Kan du kopa den pa natet sa den kommer om en dag eller tva? Eller atminstone ringa till affarerna innan du kor vidare for att leta efter en ny,
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 561
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
7
· Visningar
784
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 298
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp