Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitta ridlektionen på ridskolan idag, både skönt och tråkigt. Skönt för att slippa åka till två stall på onsdagar, men tråkigt för ridläraren är bra!

Har precis kommit tillbaka till kontoret efter genomförd brandutbildning. Skulle släcka en docka, vilket resulterade i att brandfilten slog i lågor så snart jag la den över dockan, och lite lenare armar pga bortbränt hår. Går bra nu :cautious::o
Oj!!! Gick brandutbildning i måndags, men så galet var det inte där... hur kunde brandfilten slå i lågor?

Hade slut på circadin så fick hämta ut.
Eländet går ju inte på högkostnadsskyddet
Har 500kr kvar att leva på resten av månaden
Nåja
Har varit värre tider.

Nu har bedövningen släppt helt för tusan vad ont jag har! Hoppas kortison hjälper, det har varit så skönt att vara smärtfri den här eftermiddagen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan... 2 3
Svar
50
· Visningar
1 656
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 226
Senast: tanten
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 59 60 61
Svar
1 210
· Visningar
41 994
Senast: MJLee