Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte provrida en medryttarhäst i helgen, men inser att lillesyrran har min hjälm.
Har inte råd att köpa nån och jag ör så tjockskallad så svårt att låna med

Jag kom inte hem förrän 9 i kväll igen. Nu har jag satt i mig lite mat ... Hundarna ar helt slut, de far minsann tanka mycket nu, och mer blir det resten av veckan.
Mia Skogster ar helt fantastisk som instruktor ... Jag forklarade for maken att jag funderade pa om vi inte behovde flytta till Finland. :p

Jag kom inte hem förrän 9 i kväll igen. Nu har jag satt i mig lite mat ... Hundarna ar helt slut, de far minsann tanka mycket nu, och mer blir det resten av veckan.
Mia Skogster ar helt fantastisk som instruktor ... Jag forklarade for maken att jag funderade pa om vi inte behovde flytta till Finland. :p
Hur kommer det sig att ni hamnade i USA?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan... 2 3
Svar
50
· Visningar
1 656
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 226
Senast: tanten
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 59 60 61
Svar
1 210
· Visningar
41 994
Senast: MJLee