R
Raderad medlem 68338
2-3 bankdagar. Så måndag om du har otur. Eller tur.
Du hade rätt, det kom idag! Inga miljonbelopp direkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
2-3 bankdagar. Så måndag om du har otur. Eller tur.
Vilken vacker bilväg!!!!!
Läste först ”citron tråden” och tänkte jaha det finns en sådan också härHar sitter jag i husbussen och vantar pa att Lisa ska ringa och saga att hon ar klar.
Jag har nastan parkerat i citron traden som blommar, har kart, mogen frukt, och overmogen frukt. Jag alskar citrus
Anyway, doften ar fantastisk fran blommorna som ar sa nara att de ror vid fonstret vid minsta vind pust. Det gor verkligen gott for sjalen att bara sitta har och varva ner.
Läste först ”citron tråden” och tänkte jaha det finns en sådan också här
Kan du inte lägga in bild på träden nu när de blommar?
Idag blev det hembakad cheesecake med hemkokt körsbärssås - lika gott som det ser ut!Visa bifogad fil 27185
Det blev fantastiskt gott faktiskt. Första gången jag testar att baka cheesecake i vattenbad, och det blev ännu bättre än vanligt..... Inga sprickor, jämn och fin. Körsbärssåsen blev också jättebra, kokt på frysta körsbär, vatten socker och potatismjöl. Hade med detta på jobbet till fika, och folk nästan DRACK såsen.....Borde vara förbjudet att posta såna bilder! Såg galet gott ut!
Ja verkligen! hur bra är inte @bettysmatte på att baka?!Borde vara förbjudet att posta såna bilder! Såg galet gott ut!