Vad gör vi? Del CCXIII

Varit till hästarna med äpplen och en 20-kg hink med mineraler. Väldigt rejäla hinkar måste jag säga, så mycket bättre än de vanliga plasthinkarna man kan köpa. Passade även på att köpa en lunch som jag och hundarna nu delat på. Vi tog 50/50, jag hälften och sen fick de dela på hälften + en massa korv jag köpte tidigare som godis till dem. Korven började bli gammal så de fick allt och var inte ett dugg ledsna över det. 😁

Jag har även packat upp min cykel som jag haft stående hela vintern i köket och släpat iväg kartongen till återvinningen. Suck, den hade varit perfekt till mina odlingar men jag ska ju inte odla något i år och lite långt att släpa ner den till huset. :down: Det blev dock väldigt gott om plats i köket helt plötsligt, men jag måste och köpa ett extra lås till cykeln så jag kan låsa fast den och inte enbart låsa den. Jag skulle iofs kunna kolla med kollegan som lånar ut släpet till mig om jag kan få hämta det och flytta över kartongen dit. :idea: :angel:

Ska samla ihop tvätten, ta ett bad och tvätta håret men jag hade gärna sett att polisen ringer tillbaka till mig nån gång så jag slipper oroa mig att jag missar samtalet igen. :arghh:

Helg! Solen skiner så jag joggade 6 km direkt jag slutade.
IMG_4603.webp

Vilken jäkla dag. Har gått i ett, full rulle och totalt kaos. Försöker lösa och släcka bränder men det bara fortsätter. Så, jag gick hem. Tar nya tag på måndag. Eller tisdag, måndag är det handläggarträff.
En kollega till har sagt upp sig. Har tappat räkningen på hur många nya det kommit och gått sen jag började för tre år sen. Vi är ändå bara 17 på enheten..

Nu tar jag helg... :) Hämtade en reserverad bok (En farlig nystart av Christoffer Holst) på biblioteket och fick också syn på Nattankare av Kristina Ohlsson så nu ska här LÄSAS :) !! Nattankare får jag bara ha i 7 dagar, men det ska nog inte vara några problem... :D Det blev korv med bröd till kvällsmat. Av någon udda anledning blev jag lite sugen på just det.

Maken vill åka och flyga och prata flygplan typ hela dagen imorgon. Jag har inte bestämt mig om jag vill följa med. Vill inte sitta själv hemma heller, men vete tusan om jag orkar med en hel flygplansdag. Igen.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
68 571
Senast: Mia_R
·
Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
664
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 580
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 190

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka