Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lång pinne
IMG_20181006_180126.jpg
 
Jag överlevde fjärde dagens ritter och det gjorde alla kunder med.
Morgonritten "förbjöd" (hur säger man?) jag en att komma med på ridturen. H*n var tydligt påverkad av droger och även om det var för medicinska skäl kunde jag inte låta h*n rida. För allas skull: denne själv, hästen, de andra kunderna samt mig själv och företagets policy..

Anyways, idag ska vi avmaska hästar och göra rent utrustning!

Avmaskningspolicy här i Aus är ju knappast som i Sverige. Här avmaskar vi alla med jämna mellanrum men skifte/mockning av hagar har vi inte möjlighet till.....
 
Jag överlevde fjärde dagens ritter och det gjorde alla kunder med.
Morgonritten "förbjöd" (hur säger man?) jag en att komma med på ridturen. H*n var tydligt påverkad av droger och även om det var för medicinska skäl kunde jag inte låta h*n rida. För allas skull: denne själv, hästen, de andra kunderna samt mig själv och företagets policy..

Anyways, idag ska vi avmaska hästar och göra rent utrustning!

Avmaskningspolicy här i Aus är ju knappast som i Sverige. Här avmaskar vi alla med jämna mellanrum men skifte/mockning av hagar har vi inte möjlighet till.....
Ni mockar aldrig ur hagarna?
Men vad obehagligt med en som är så påverkad! Huva!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 332
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 433
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 462
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
708

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp