Vad gör vi nu då? XCIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 121 243
Status
Stängd för vidare inlägg.
Här händer ingenting. Jag ligger på soffan och undrar var lusten att göra saker tog vägen. Jag skulle förvisso vilja rida men har inte tillgång till någon häst.

Den nya naprapaten var inte som den gamla, men den tanken har jag gett upp... Däremot var hon hårdhänt - på ett bra sätt - och just nu känner jag mig lulligt och skönt avslappnad (visst, jag HAR druckit lite vin också ;) ) . Men jag känner igen kroppströttheten som brukar följa en BRA naprapatbehandling, och den finns här...... :)

Produktiv dag idag med jobb, läkare, shopping, hämta och köpa en träningscykel, hämta paket, mer jobb etc. Sambon var med på det mesta. Han/vi båda är så jävla sjuk i huvudet. Så vi har skrattat tills vi grinat typ konstant. Vi borde nog låsas in. Var förbi en ÅF som smittades och bröt ihop hon med.
Nu har jag rasat i säng med täcke, filt med armar och Vovvi som mössa för att värma mig.

Gah.
Var sjuk ett par dagar och har några timmars sjänstledigt. Det gjorde att lönen bara med ett par tusenlappar överstiger månadens ovanligt stora hög fakturor.
Min ryggmärg säger att jag ska ha panik över ekonomin. Vilket jag inte behöver. Men vad hjälper det när jag mår illa över att idag behöva springa in på butiken och köpa en plocksallad till lunch.

Dumma ologiska huvud.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
814
Senast: Guldaskig
·
IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
599
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 080
Senast: Mirtai
·
Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
131

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka