Vad gör vi nu då? XCIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 121 236
Status
Stängd för vidare inlägg.
@Magiana @Angua @hastflicka

De ringde upp senare samma kväll och tog erbjudandet om en extraritt. Allt för att göra alla glada.
Och jo, det står naturligtvis i bokningsvillkoren att det ska betalas senast 24h (jag trodde det var 48h vilket jag även påpekade för min chef/ägaren till ranchen att det borde hon ändra, i alla fall över högsäsong när så många vill rida. Och vi vill ju ha fullbokade ritter och att alla dyker upp.)

Vi kontaktar obetalda inbokade personer 2-3 dagar i förskott nu (även fast de har tid kvar att betala) just för att annars kan vi boka in andra på deras platser...

Anyways. Vi lär så länge vi lever!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
814
Senast: Guldaskig
·
IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
599
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 080
Senast: Mirtai
·
Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
128

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Tillbaka