Har en katt som inte mår så braHar kissat utanför lådan ikväll, vilket ALDRIG har hänt under 10 år.
Men stackars liten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en katt som inte mår så braHar kissat utanför lådan ikväll, vilket ALDRIG har hänt under 10 år.
Tyvärr så var jag inte smart nog att ta en sticka på urinen, utan torkade upp det. Får hålla koll på honom imorgonbitti och försöka samla in ett urinprov.Men stackars litenHoppas det inte är så allvarligt
![]()
Jag har fått fucking lunginflammationDör sjukdöden här hemma. Det här är verkligen inte min dag
![]()
Jag har fått fucking lunginflammationDör sjukdöden här hemma. Det här är verkligen inte min dag
![]()
![]()
Dags att försöka sova får se om jag lyckas natta inom rimlig tid.
Var många år sen jag sov ensam i det här gamla huset.
Vet att en bra stund efter man gått i trappen så kommer knaken igen och låter som någon mera går i den.
Diverse andra ljud lär jag bli påmind om.
Tur jag inte är mörkrädd för då är det nog jobbigt.
![]()
![]()