Fan vad störande![]()
När telefonen ringde sista gången kl 15.41 ville jag kasta den i golvet, skrika, gråta, klä av mig naken och hoppa jämfota på den
Tror jag måste prata allvar med mina chefer imorgon.... annars hamnar jag på psyket snart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan vad störande![]()
Hur länge ska man micra en vetekudde?? Tre eller fem minuter??
Beror på storleken, börja med en minut, glöm inte att ställa in ett halvt glas vatten.Hur länge ska man micra en vetekudde?? Tre eller fem minuter??
Varför ska man ställa in vatten också?Beror på storleken, börja med en minut, glöm inte att ställa in ett halvt glas vatten.
Jag har aldrig gjort det innan.Varför ska man ställa in vatten också?
Vid varje uppvärmning torkar vetet ut mer o mer, värmer du utan vatten så kommer vetet för eller senare att ta eld.Varför ska man ställa in vatten också?
Men oj. Då ska jag tänka på det. Tack.Vid varje uppvärmning torkar vetet ut mer o mer, värmer du utan vatten så kommer vetet för eller senare att ta eld.
Låter underbart!Otroligt mätt men känner mig energifylld efter en härlig kväll med goda vännerAtt vi åt rökta räkor, vanliga räkor och svenska kräftor gjorde det ju inte sämre, men bäst var nog att få prata och skratta så mycket som vi har gjort ikväll.
![]()
Vid varje uppvärmning torkar vetet ut mer o mer, värmer du utan vatten så kommer vetet för eller senare att ta eld.
Då har jag kommit hem från datorsnillet och allt är som jag vill ha det men det var mycket jobb med att uppdatera drivrutiner på allt och ändra massor med inställningar så nu startar datorn blixtsnabbtJag har tom pratat med supporten och varit ett varv inne i butiken för att få hjälp.