Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft underbar dag med en vän sen gymnasiet på besök. Så mycket prat, minnen och skratt.
Imorgon är det dags för återföring i IVFn. Sambon och jag har precis kommit överens om att vi pratar igen imorgon när vi typ kommer till kliniken, vi är båda så nervösa att vi lätt misstolkar allt den andra säger - oavsett vad vi säger :p.

oj pratade med en gammal vän, och gammalt skrot kom upp, den personen hade ingen aning. Jag har svårt att idag föreställa mig hur ensam jag var en gång i tiden.

Otroligt mätt men känner mig energifylld efter en härlig kväll med goda vänner :love: Att vi åt rökta räkor, vanliga räkor och svenska kräftor gjorde det ju inte sämre, men bäst var nog att få prata och skratta så mycket som vi har gjort ikväll. :heart

Gottat ner mig i sängen och ska sova. Haft en ruggigt bra träning med hästen ikväll så kommer dova gott.

Imorgon räknar jag kallt med att vakna utvilad annars jävlar!!

Godnatt :)

Åh, nej! Hästen kom in tjock runt ena bakkotan idag. Hoppas och tror det är lite lymfangitaktigt pga några sår där.

Men såg nu att hunden hade knölar i ett juver. När jag noga kollade övriga tycker jag mig känna små saker på 2 andra med. Fan!
Får ringa veterinären imorgon. Min lilla älskling!

Jag har gravt fram "riktiga" kameran nyligen och var ute och fotograferade i dag. Forst tog jag en serie av blider pa Diva nar hon fucuserade pa att hitta de mogna bjornbaren pa busken vi har. Hon har ett underbart focus och en mycket "Powerful nose" och hittar vartenda moget bar langt fore mig. Hon ger aldrig upp!

D7K_2658_zpstcfzetnk.jpg

Miss Mandy som har cancer :( passade pa att vila en stund i skuggan pa nyvattnat gras i 30+ varme.

D7K_2680_zpsf7jwrzsl.jpg

Sen ... Well, sen har vi Tater Tot :angel:

D7K_2697_zpsi13wytxh.jpg

D7K_2718_zpsi0pixldk.jpg

D7K_2720_zpsioezxixg.jpg

Jag aterkommer nar jag far en vettig bild av odagan :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 445
Senast: Tantan
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 139
Senast: starcraft
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
23
· Visningar
861
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Födda 2022