Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är så segt här i Landeryd så jag blir tokig. Jag har sex tåg på åtta timmar varav det är tågmöte vid två tillfällen. Trååååkigt!

Jag har gravt fram "riktiga" kameran nyligen och var ute och fotograferade i dag. Forst tog jag en serie av blider pa Diva nar hon fucuserade pa att hitta de mogna bjornbaren pa busken vi har. Hon har ett underbart focus och en mycket "Powerful nose" och hittar vartenda moget bar langt fore mig. Hon ger aldrig upp!

D7K_2658_zpstcfzetnk.jpg

Miss Mandy som har cancer :( passade pa att vila en stund i skuggan pa nyvattnat gras i 30+ varme.

D7K_2680_zpsf7jwrzsl.jpg

Sen ... Well, sen har vi Tater Tot :angel:

D7K_2697_zpsi13wytxh.jpg

D7K_2718_zpsi0pixldk.jpg

D7K_2720_zpsioezxixg.jpg

Jag aterkommer nar jag far en vettig bild av odagan :p
ina_console.gif

Alla det regnar hos räcker upp en tumme :up:
Så det ser ut som jag äntligen får en massa innomhus saker gjorda,börjar med att sparka på Robban.

Det enda jag kan komma på att ge såna är ett fint hemgjort diplom med utmärkelsen: pucko!
Hur min stackars sega hjärna ska komma på något annat lämpligt utan att bli för elak är en gåta :angel:
:rofl::rofl:
Ja ibland kan man bara inte komma på "snälla" saker, i hjärnan är det nog många som är väldigt elaka, men oftast säger man inget för man vet konsekvenserna, men ibland har man god lust... :angel:

Samma här. Gick precis ut ur en FB grupp pga av dumma påhopp. Blev så arg att jag gick ur orkade inte se skiten.
Fb och grupper.... har vissa dåliga erfarenheter av det med. Räcker att kolla i den offentliga gruppen Trucker Paradise utan att va med för att förstå varför man inte vill va med där.

Bra av dig att ta steget att gå ur, det tillför inget sånt där. :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 443
Senast: Tantan
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 138
Senast: starcraft
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
23
· Visningar
857
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka