Instämmer i att det var duktigtSå nöjde med mej själv idag. Gav mej ut på promenad i en timme, trots att vädret är mindre skoj det blåser en del men ingen snö. Så nöjd efteråt klappar mej på axeln och säger duktig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Instämmer i att det var duktigtSå nöjde med mej själv idag. Gav mej ut på promenad i en timme, trots att vädret är mindre skoj det blåser en del men ingen snö. Så nöjd efteråt klappar mej på axeln och säger duktig
Oj då. Då tillhörde jag kanske de efterblivna för jag körde i 50 km/h på en hyfsat rak och snöig 80-väg nu på morgonen......![]()
Suck...Jo. Men de får betalt för den iaf. Det är rätt mycket väntetid på flygplatserna, speciellt när de ska hem. De får sova på Gardermoen för det går inte tåg så de kan ta sig dit senare och deras snålchef betalar givetvis inte något hotellrum![]()
Jag fick instruktioner att höja min astma medcin. Men nu har jag panik attacker och PTS episododer. Jag glömmer mig i sängen så länge. Men har enormt mycket att göra.
då får du en kram av migSkickar en styrkekram så du kommer ur sängen och får något gjort.. (kommer från hon som överväger att åka hem och göra samma sak)