Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 145
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vart tog snön vägen :confused::confused::confused:

Plusgrader, fågelkvitter och sol ute nu och den snabbaste smältningen av det vita vi fått skåda på årtionden :eek::bow:
Som här, fast utan sol gör oss då :meh:
Igår var det modell översvämning efter skyfall på snö och frusen mark. Gissa vem som hade djurskyddskontroll för paragraf 16 tillstånd igår? :up:
Men det gick bra. Hagarna (och allt annat) blev godkända trots värsta tänkbara förutsättningar. Jättebra kontrollant med som ställde bra frågor och var kunnig.

Dricker kaffe och äter rostad smörgås.
Helt onödigt med smörgåsen egentligen men lite onödiga kalorier smakar ju extra gott ibland och karaktären är väl tveksam :o

Det verkar hopplöst att komma igång idag. Jag har lyckats kliva upp och äta frukost men ligger nu över köksbordet och vill bara sova.

Sitter hemma och försöker att andas lugnt trots att jag vet att maken ligger på operationsbordet.
Brusten blindtarm.
Vill bara veta att det är klart och när jag kan åka dit...

Sitter hemma och försöker att andas lugnt trots att jag vet att maken ligger på operationsbordet.
Brusten blindtarm.
Vill bara veta att det är klart och när jag kan åka dit...
:heart Åh det är så jobbigt att sitta och vänta! Det gjorde jag alldeles för mycket förra året. :( Tur att ni åkte in i natt!

Jag har precis ätit en tidig lunch, eftersom jag tänkte gå hemifrån tidigare idag för att hinna titta på örhängen i stan innan jobbet :)

//r

Blöder näsblod i massor igen
Passade på att klicka hem ett nytt katträd till katten då jag sålde hennes gamla för nästan samma pris
Hon förtjänar det efter allt hon varit med om
Screenshot_20180126-115313.webp

Fick precis besked att en arbetskamrat gått bort väldigt hastigt i går kväll :cry:.
Vi visste att han var sjuk i lunginflammation, och min kollega pratade med honom i förrgår angående sjukintyget. Men det här kom som en verklig chock :crazy:

Fick precis besked att en arbetskamrat gått bort väldigt hastigt i går kväll :cry:.
Vi visste att han var sjuk i lunginflammation, och min kollega pratade med honom i förrgår angående sjukintyget. Men det här kom som en verklig chock :crazy:
Men oj
Beklagar verkligen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 056
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 896
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
949
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 785
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka