Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 145
Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick precis besked att en arbetskamrat gått bort väldigt hastigt i går kväll :cry:.
Vi visste att han var sjuk i lunginflammation, och min kollega pratade med honom i förrgår angående sjukintyget. Men det här kom som en verklig chock :crazy:

Beklagar förlusten, det måste verkligen vara en chock när det trots allt blev så plötsligt :(

Sitter hemma och försöker att andas lugnt trots att jag vet att maken ligger på operationsbordet.
Brusten blindtarm.
Vill bara veta att det är klart och när jag kan åka dit...
Håller tummarna att det går bra :)

Fick precis besked att en arbetskamrat gått bort väldigt hastigt i går kväll :cry:.
Vi visste att han var sjuk i lunginflammation, och min kollega pratade med honom i förrgår angående sjukintyget. Men det här kom som en verklig chock :crazy:
Men oj. Beklagar!

Så irriterad på min chef! Hon har, på helt eget bevåg, berättat för mina kollegor att jag sagt upp mig och dessutom sagt att det är för att jag inte trivs! Det är iofs helt sant, men tycker inte det är hennes plats att berätta. Kollegorna har ju inte direkt blivit trevligare om man säger så..

Jobb och gym avklarat :eek: hade stopp, vänta stopp, eller preliminärt stopp i princip hela vägen till Uppsala men det vägdes upp av två riktiga favoriter på tågex, i morse en kille som alltid kvittrar "herråå!" när man lägger på, blir glad varje gång :D och senare en som precis har slutat presentera sig som elev, hoppas hon blir kvar för det är jäklar i mig ordning och reda. :up:
Och så lite kettlebell på det!

Så irriterad på min chef! Hon har, på helt eget bevåg, berättat för mina kollegor att jag sagt upp mig och dessutom sagt att det är för att jag inte trivs! Det är iofs helt sant, men tycker inte det är hennes plats att berätta. Kollegorna har ju inte direkt blivit trevligare om man säger så..
Nej det är verkligen inte hennes sak att berätta!

Men oj! Så oerhört tragiskt :( beklagar :heart

Jag hade flugit i taken och gjort kaos inne på hennes kontor om jag var i dina skor. Fullständigt oacceptabelt.

Jag kan sätta en slant att hon är en av orsakerna att du inte har trivts på platsen och säkert pratat skit om dig med kollegorna.

Jobb och gym avklarat :eek: hade stopp, vänta stopp, eller preliminärt stopp i princip hela vägen till Uppsala men det vägdes upp av två riktiga favoriter på tågex, i morse en kille som alltid kvittrar "herråå!" när man lägger på, blir glad varje gång :D och senare en som precis har slutat presentera sig som elev, hoppas hon blir kvar för det är jäklar i mig ordning och reda. :up:
Och så lite kettlebell på det!
Vilka kör du för?
MVH nyfiken järnvägare som jobbar inom SL-pendeln, dock inte ombord.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 056
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 896
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
949
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 785
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka