Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 148
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni vet när djuren känner att man mår dåligt och är rara och omhändertagande? Mina djur har inte läst den boken. :meh:
/Linta som har lite svårt att bli kvitt migränen eftersom att Sauron har behövt trasslats ut från 1) pantpåsen, 2) stickkorgen, 3) fönsterlampan. Och med tanke på hur pillemarisk han ser ut antar jag att fortsättning följer :cautious:
Meh, han heter Sauron och du förväntar dig ömt omhändertagande? :confused::D

Lucka till! Det ska nog gå bra! Håller tummarna :heart
Tack.

Det var jobbigt. Jag tappade vad jag skulle säga flera gånger. Det stod liksom still i huvudet. Men jag ska upp på 50% i morgon.

Jag har ju haft som ambition ett tag att försöka rida två gånger i veckan, men den ambitionen får jag lägga ner. Min tillgängliga energi kommer att gå åt till jobbet.

För mig blev det inte riktigt bra förrän jag (efter 3 år) skaffade en ny hund. Nu har jag äntligen kommit till det stadiet när jag minns min hund på ett fint sätt, och bara tänker på henne ibland. Förut tänkte jag nästan dagligen på hur mycket jag saknade henne.
Vi har ju labben kvar, men det är inte samma sak (även om jag såklart älskar honom med). Lagotton och jag hade ett särskilt band, vi gick igenom så mycket tillsammans. Är inte redo för en ny hund än, särskilt inte nu med liten tvåbent på väg till försommaren.
Har dock börjat kolla lite på uppfödare redan.

Min kunskap om Sverige tar typ slut norr om den skånska gränsen :laugh: eller riktigt så illa är det väl inte men har hyfsad koll upp till Värmland och Dalarna kanske t o m sen... sen är det ett enda virrvarr av umeå, skellefteå och allt vad de heter :p

Men herregud människa, det där var ju bara kusten! O_o Vi har ju inlandet: Östersund, Dorotea, Vilhelmina, Storuman, Sorsele, Lycksele, Arvidsjaur, Jokkmokk, Kiruna, Gällivare osv! :love: Dvs det riktiga Norrland ;) :D

Jag är precis tvärtom :rofl: Nedanför sundsvall är det bara stockholm(arlanda) och falun jag känner till :p

Falun är allt du behöver känna till söderut :up: Ok då, även Svärdsjö men det är ju i Falu kommun :p

Det är lugnt, det är bara den södra delen som är viktig ;):up:

Bra, då är det ok om vi stänger av all elproduktion som går till er då? Plus intäkterna för skog och malm? :) :rofl:

Caveat: Innan någon hoppar på mig så är jag inte helt seriös med det här inlägget :D

Edit: Jag befinner mig i Sorsele. Tom jag blir nästan yr av att kolla på kartan hur långt upp det är och då är det ändå en bra bit kvar till tex Kiruna :eek:

Kissen är sämre, nu väntar jag på att vet ska ringa tillbaka om en tid.
När inte ens burkmat och tonfisk kan locka herrn är det illa :down: usch jag är så orolig :(
Sjukskrivit mig från jobbet i dag. Jag är dessvärre inte heller på topp :down: även om jag vet att mitt är övergående.

Stackars kisse och stackars dig :heart Hoppas ni båda kryar på er :)

Har tagit tag i projektet att arbeta mer ergonomiskt och har fixat extern skärm till datorn och ett ställ för att laptopskärmen ska komma upp lite högre. Jag gillade att jobba direkt på laptopen, men det här känns rätt skönt för kroppen.

Migrän är så extremt genomvidrigt hemskt :yuck: och jag hoppas den ger sig så fort det bara går, även om du inte har smidigaste samarbetspartnern i din närhet just nu.
Sauron kanske försöker distrahera bort den åt dig?
Krya på dig!
Verkligen! Är helt knäckt under och efter, och då är jag ändå lindrigt drabbad jämfört med många.Tack :heart
Meh, han heter Sauron och du förväntar dig ömt omhändertagande? :confused::D
Haha, eller hur! Det var exet som insisterade :cautious: obs ej därför det är ett ex :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 056
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 897
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
950
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 811
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka