Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 141
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag beklagar förlusten :heart

Det måste verkligen ha varit en massa känslomässiga krockar och berg- och dalbana. Jag hoppas du tillåter dig att vara glad över din befordran, din farmor hade garanterat varit glad över den. Min mormor dog dagen efter att jag presenterat mitt examensarbete och hon var så glad över att jag var färdig, jag pratade med henne samma dag. Se till att ta hand om dig!

Tack :heart
Jag är glad och ledsen på samma gång, men det blir så tydligt att resten av livet bara går vidare och det känns märkligt på något sätt.

Halvsitter i soffan och tycker synd om mig själv. Kraschade på träningen med hästen igår och det resulterade i en stor "lår"kaka på vänster höft och 3 sprickor i revbenen.

Det gör oooooont!!

Ja jag tycker synd om mig själv och är lite allmänt småsur just nu. Har banne mig inte tid för detta. Imorgon kommer en pall med kalksten som ska bäras in jo tjena.
Ajje krya på dig!
Den pallen får någon annan palla med att ta hand om.

Halvsitter i soffan och tycker synd om mig själv. Kraschade på träningen med hästen igår och det resulterade i en stor "lår"kaka på vänster höft och 3 sprickor i revbenen.

Det gör oooooont!!

Ja jag tycker synd om mig själv och är lite allmänt småsur just nu. Har banne mig inte tid för detta. Imorgon kommer en pall med kalksten som ska bäras in jo tjena.

Men så otäckt! Hoppas du kryar på dig snabbt :heart

Fick hämta dottern från förskolan, hon hade tydligen spytt. Nu har hon varit hemma i två timmar och springer runt som en virvelvind. Minstingen däremot har feber som stiger :( Jag är så trött på alla sjukdomar :arghh:

Hon sjukskriver sig från jobbet ikväll och är hemma med sin sambo vilket verkar vettigt tycker jag.
Jag själv väntar på att kunna ta en dos med lite värktabletter och resten av dagen lär bli väldigt lugn ihop med katten.
Tack :heart

Vilken chock men så bra att du visste hur du skulle göra och var kall nog att komma ihåg det också :up:

Vilken chock men så bra att du visste hur du skulle göra och var kall nog att komma ihåg det också :up:
Märkte att hon bara stirrade rakt fram helt paralyserad och det var nog där som hjärnan kopplade vad som hände egentligen.
I övrigt tänkte jag nog inte så mycket utom när jag inte fick det resultat jag ville på första försöket utan att veta skulle jag nog tro att blodtrycket fick sig en ordentlig skjuts :o
Hon själv sa efteråt att det var en väldigt konstig känsla hon var nästan sur på sig själv att hon inte viftade med armarna eller försökte få uppmärksamhet på något sätt men jag förklarade att det är tyvärr så det blir när det blir helt stopp, man hamnar i något mysko vaccum och kroppen reagerar jätteologiskt.
Som när folk drunknar, bara försvinner tyst och diskret är ju endast i film som folk viftar och skriker och sen går under ytan.
Kroppen är en märklig mackapär ibland :crazy:

Det gör oooooont!!

AJ! :crazy:
Krya på dig! :heart

Bakade i morse. Sedan kokade jag 4 liter soppa och gjorde lunch åt mig själv.

For in till pastorsexepetiditionen och lämnade tre kassar möbel- och gardintyg till deras kvinnoverksamhet. Kompisen tapetseraren höll på att skrota utgångna tygprover när jag var in och det är ju jättesnygga tyger. Så vi la allt användbart i kassar och jag var dit med det nyss.
Ateisten tanten bidrar till kyrkans verksamhet :D Bättre att det kommer till nytta än hamnar på tippen.

I posten låg ett brev från en konstklubb att jag vunnit. Har precis lämnat klubben men vinsten baseras på medlemsskapet förra året så det var sant. En liten skulptur!

Strax dusch och hårfix innan jag åker till kulturverkstaden med soppan

Är helt dimig av trötthet. Få se om en rejäl kaffe hjälper upp det hela.

Fått i mig en försenad frukost, lunch och äntligen lite smärtlindring :bow:
Strax tvångsmata kisse igen sen ska jag nog vila en stund. :cautious:

Känner mig ganska tom i skallen samtidigt som tankarna snurrar fort som attans.
Hade en kompis här som ville ta en kaffe och snacka lite, vilket brukar kunna vara trevligt men idag gick det på tok milt sagt.
Tack och lov höll jag mig lugn och kopplade in jobbhjärnan då det slutade med att jag fick utföra Hemlichmanöver. (knappast vad vi hade planerat milt sagt)
Första försöket fungerade inte, men tack och lov andra gången.
Hennes sambo har precis varit här och hämtat henne då jag ringde och förklarade vad som hänt så drog han direkt från jobbet utan att blinka eftersom hon var ganska chockad.
Jag själv mår bra egentligen även om min kropp skriker då den fick ta en rejäl smärtsmäll men det skiter jag fullkomligt i (ursäkta ordvalet) men då jag varit i hennes situation och vet hur knepigt man reagerar så har jag lovat att hon kan ringa när som helst om hon behöver prata av sig/fråga något eller vad som helst.

Oj, vilken hjälteinsats!

Har precis bytt nätaggregat i datorn, för det gamla hade börjat låta som rena tröskverket även vid väldigt lätta uppgifter. Nu är planen att testköra lite spel för att se att allting fungerar ordentligt.

Det gör oooooont!!

Usch! Hoppas det inte läker alltför långsamt. Stärker mig ännu mer i mitt beslut att sluta rida nu de sista 3 veckorna innan förlossningen.

Ligger i sängen och funderar på om jag ska ta en tupplur, ögonlocken börjar kännas tunga. En spinnande Sammy bredvid mig har redan tagit steget till drömmarnas land.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 055
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 896
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
943
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 776
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31