Nu snöar det igen här! Dock blötsnö, slaskar nå vansinnigt. Spöregnade i Uppsala i morseSom här då. Och vi har dessutom regn i luften iaf när jag åkte till jobbet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu snöar det igen här! Dock blötsnö, slaskar nå vansinnigt. Spöregnade i Uppsala i morseSom här då. Och vi har dessutom regn i luften iaf när jag åkte till jobbet.
Tog mig lite över en timme att komma upp ur sängen och få på mig kläder.
Idag fick jag på mig en BH så då kände jag att jag kunde ta mig till jobbet. Bara 2h senare än vanligt.
Kommer dock inte bli långvarig. Känner mig ruggigt vek men jag har riktigt ont.
Finns det några skojjiga värktabletter man kan ta mot revbenen? Ångrar att jag slängde min starka tabletter sen förra operationen. Nu får jag nöja mig med Alvedon 665 och smörja med zon (ska bara komma iväg till apoteket först)
Japp jag är gnällig!
Hemma från kulturverkstaden.
@Septicemia s linssoppa verkade gå hem! Ett par av killarna tog om flera gånger.
Tack för receptet.
Tog mig lite över en timme att komma upp ur sängen och få på mig kläder.
Idag fick jag på mig en BH så då kände jag att jag kunde ta mig till jobbet. Bara 2h senare än vanligt.
Kommer dock inte bli långvarig. Känner mig ruggigt vek men jag har riktigt ont.
Finns det några skojjiga värktabletter man kan ta mot revbenen? Ångrar att jag slängde min starka tabletter sen förra operationen. Nu får jag nöja mig med Alvedon 665 och smörja med zon (ska bara komma iväg till apoteket först)
Japp jag är gnällig!
Plus att det var smaker som verkade tilltala deltagarna som kommer från mellanöstern och Afrika.Vad kul! Det är verkligen ett toppenrecept om man är ett stort sällskap![]()
För övrigt är det tur att vi ska provköra bil imorgon eftersom min kära far skulle vara snäll och sopa min bil idag, och lyckades då bryta av bakrutetorkararmen![]()
![]()