Åta billigt-tråden@tanten @Septicemia och receptet var?
https://irakiskmat.se/marockansk-linssoppa/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åta billigt-tråden@tanten @Septicemia och receptet var?
Typ lite så jaHoppsan!![]()
För övrigt är det tur att vi ska provköra bil imorgon eftersom min kära far skulle vara snäll och sopa min bil idag, och lyckades då bryta av bakrutetorkararmen![]()
![]()
Typ lite så jaMen det är en 18 år gammal v70 så det är ju ingen dyrbar bil
![]()
Han sopade tung, blöt snö med sopkvastEh, hur lyckas man med det?!![]()
Han måste ha våldat rejält![]()
Tack!Åta billigt-tråden
https://irakiskmat.se/marockansk-linssoppa/
Hudiksvall har jag ingen koll på men i Sundsvall är skolorna stängda och det är ju nära så mycket möjligt Hudiksvall också har stängt.Hemma igen, bedövad upp över öronen - bokstavligt - och ett antal tusenlappar fattigare. Men förhoppningsvis var det här slutet, iallafall tillfälligt
Datorn fungerar!!! cpu temp är runt 40COch, peppar, peppar, så verkar nygamla nätverkskortet fungera. Inga mer 'default gateway is not available' eller 'Ethernet doesn't have a valid IP configuration.'
Massa snö och blåser hårt, men tyvärr tråkig blötsnö och slask på marken. Ska tydligen bli -8 imorgon. Blir intressant. Tandis sa att skolorna runt Hudiksvall har stängt? Någon som vet mer?
Sådär gör tågen också, man undrar ju om det går troll i dom iblandMen vad är det här?! Nu rasade nästa bil totalt![]()
Hudik har stängt mycket.Hemma igen, bedövad upp över öronen - bokstavligt - och ett antal tusenlappar fattigare. Men förhoppningsvis var det här slutet, iallafall tillfälligt
Datorn fungerar!!! cpu temp är runt 40COch, peppar, peppar, så verkar nygamla nätverkskortet fungera. Inga mer 'default gateway is not available' eller 'Ethernet doesn't have a valid IP configuration.'
Massa snö och blåser hårt, men tyvärr tråkig blötsnö och slask på marken. Ska tydligen bli -8 imorgon. Blir intressant. Tandis sa att skolorna runt Hudiksvall har stängt? Någon som vet mer?
Gillade bara om intervjuen resten av inlägget gillar jag inte och hoppas det ger med sig fort.Varit på arbetsintervju, verkar lovande
Mår lite halvt illa av oförklarlig anledning, hoppas det ger sig.