Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 140
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack allihopa :heart

Det löser sig säkert till det bästa för mini, om inte annat ska vi se till att det gör det.
Har redan fått en tid till både öronläkaren och hab lite längre fram nu i februari så avvaktar och ser vad dom kommer fram till där. Onödigt att oroa sig över något man inte vet existerar än :) (dock är det ju lite svårt att låta bli..)

Suttit med kalendern och försökt få ihop alla läkarbesök, mina möten, makens arbetstider, barnens skoltider, studiedagar, makens kursdagar så allt inte ska kollidera. Lättare sagt än gjort O_o
Bett att få omboka ett läkarbesök men får vi en tid som funkar där så är vi icke sysslolösa i februari iaf :up:
Fattar inte hur jag ska få in 50% plugg med vardagskaoset bara O_o
Men gillar ju problemlösning så det går säkert :p

Tänkte ta en promenad strax :)

Gör mycket mer än att bara sitta i receptionen, men det är absolut en vanlig arbetsuppgift.
Alltså har du rätt kollegor så är jobbet bra :) Igår skrattade jag så att jag grät på min favoritavdelning och längtade tills jag skulle dit på morgonen. Dock så är jag jag, och jag kräver mycket mer stimulans och adrenalin är normalmänniskan :angel: Så i längden vet jag inte om det räcker för mig.

Är det ett adrenalinlöst jobb så kan det ju passa. Högt adrenalin får jag tillräckligt i vardagen :p
Hade varit skönt att ha ett jobb där det känns som jag är på semester för det är ju allt annat än mot hemmalivet för mig.
Kunna komma undan lite och slappna av även om det är ett jobb :)
Kanske skulle bli bibliotekarie, men det känns lite för tråkigt :p

Nej, det blir ingen utgång, måste ut och handla imorgon + sushi! Så då blir det en sväng, är det slut så är det slut. Känns inte som en katastrof direkt. Sitter och grubblar över recept. I receptet står det 400ml öl, kollar jag på Systemet är en flaska 330ml. Frågan är, köper jag två - jag dricker inte öl - och nästan fördubblar receptet, vilket blir på tok för mycket eller kör jag mindre mängd öl. Iofs skulle jag bara kunna minska köttet. Men kollar jag på andra recept så står det mer öl. Typiskt i-landsproblem :grin:

Nej, det blir ingen utgång, måste ut och handla imorgon + sushi! Så då blir det en sväng, är det slut så är det slut. Känns inte som en katastrof direkt. Sitter och grubblar över recept. I receptet står det 400ml öl, kollar jag på Systemet är en flaska 330ml. Frågan är, köper jag två - jag dricker inte öl - och nästan fördubblar receptet, vilket blir på tok för mycket eller kör jag mindre mängd öl. Iofs skulle jag bara kunna minska köttet. Men kollar jag på andra recept så står det mer öl. Typiskt i-landsproblem :grin:
Köp öl o häll ut överflödet.

Dobbis som inte heller dricker öl.

Finns flaskor på 500 ml, samma med burkar.

Är det ett adrenalinlöst jobb så kan det ju passa. Högt adrenalin får jag tillräckligt i vardagen :p
Hade varit skönt att ha ett jobb där det känns som jag är på semester för det är ju allt annat än mot hemmalivet för mig.
Kunna komma undan lite och slappna av även om det är ett jobb :)
Kanske skulle bli bibliotekarie, men det känns lite för tråkigt :p
Då är det nog absolut för dig! :)

God morgon! Eller det kanske man inte ska säga till någon som går upp mitt i natten för att flytta massor med snö,Kram!
Edit: Jag har oxå skottat.................med sopkvasten :p
Ja. Det var inte så mycket snö men det måste bort ändå. Igår var det värre då fick jag jaga strängar och försöka hitta något hål att stoppa skiten i med tanke på att det börjar bli full överallt. Känner mig trött då man inte sovit mer än 4 timmar inatt och lika igår . Man blir sittande vid TVn när det är serier man följer s nu när man tagit helg är det bara att sätta på masken och försöka sova ikapp

Har ytterligare en meh-dag :wtf: men har varit nere och fixat i stallet och diskat iaf.

Vi ska rida i em och då vet jag att jag kommer må bättre så det får bli soffan och djupa tankar till dess.

Ok, jag ville ha snö, det ville jag. Men Nu Räcker Det!
20 cm blötsnö igår och 30 cm till inatt... och det snöar fortfarande :cautious:
Måste allt komma på samma gång :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 025
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 890
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
918
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 698
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka