Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 140
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sugen på spagetti,men tänker nöja mig med kaffe o kanelbulle.
Det snöar här,eller ja det kommer ner något,blött o vitt som bara kommer göra allt klenigare,men kraken som kör snöplogen körde just förbi så nu tjänade han pengar för andra gången denna vintern,hoppas han har ett annat jobb oxå.

I kvall tankte vi besoka den lokala avdelningen av var "Lodge" har i Marced Californien. Vi star pa deras RV plats och da det serveras middag och jag inte jobbar alls i kvall blir det ett trevligt avbrott i "hundandet" har.

Natten till igår sov jag bara 2 timmar. Har ännu inte lyckats somna..klockan ringer om 1 timme o 50 min typ.

Om min sömn ska vara såhär resten av mitt liv vill jag inte längre vara med..:(

Hur trivs du med uppgifterna? Du sitter i reception nu? Har spanat på utbildningen och tror det kan vara ett alternativ.
Har sett att du tänkt läsa vidare men jag menar mer helheten, är det ett okej jobb? :)
Gör mycket mer än att bara sitta i receptionen, men det är absolut en vanlig arbetsuppgift.
Alltså har du rätt kollegor så är jobbet bra :) Igår skrattade jag så att jag grät på min favoritavdelning och längtade tills jag skulle dit på morgonen. Dock så är jag jag, och jag kräver mycket mer stimulans och adrenalin är normalmänniskan :angel: Så i längden vet jag inte om det räcker för mig.

God morgon! Här har det kommit inatt.. Får väl se om jag kan jobba något eller om allt ställs in igen.. Så segt med väderberoende frågeställare! Hade hellre jobbat av allt i kalendern, men men vill de inte så vill de inte.

Har hämtat hunden och gått och lagt mig igen.

Bifogade filer

• D4639E32-743C-4301-8080-4F49EA229135.webp
    D4639E32-743C-4301-8080-4F49EA229135.webp
    144,4 KB · Visningar: 31
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 026
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 890
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 707
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka