Men då kommer jag ju alltid undra vem hon är här på buke ju..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men då kommer jag ju alltid undra vem hon är här på buke ju..
Känner mig ensam idag så nu går jag och lägger mig o hoppas på bättre humör imorgon.
Natti!
God morgon! Eller det kanske man inte ska säga till någon som går upp mitt i natten för att flytta massor med snö,Kram!Idag var jag riktigt trött får bli lite kaffe och nikotin sedan jobba
Vad blir det att äta då?I kvall tankte vi besoka den lokala avdelningen av var "Lodge" har i Marced Californien. Vi star pa deras RV plats och da det serveras middag och jag inte jobbar alls i kvall blir det ett trevligt avbrott i "hundandet" har.
Vad blir det att äta då?
Gör mycket mer än att bara sitta i receptionen, men det är absolut en vanlig arbetsuppgift.Hur trivs du med uppgifterna? Du sitter i reception nu? Har spanat på utbildningen och tror det kan vara ett alternativ.
Har sett att du tänkt läsa vidare men jag menar mer helheten, är det ett okej jobb?![]()
Äh - 7:00 är ju SOVMORGON...Måste kliva upp 07.00 imorgon och hämta upp hunden. Fyfan. Ångest.