Har hämtat hunden och gått och lagt mig igen.
Jag är uppe, tyvärr. Men min Vovvi gör som din. Haha! Hon har samma känslor för mornar som mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har hämtat hunden och gått och lagt mig igen.
Det har inte inträffat några allvarliga olyckor i området. Men många bilar har sladdat runt i rondeller eller fastnat i en snödriva.
Flera hjälpsamma ryckte in, som Aftonbladets fotograf Carolina Byrmo, när en bil fastnade på en oplogad väg vid köpcentrumet Birsta norr om Sundsvall.
Trots upprepade försök lyckades de inte putta bort bilen förrän en vänlig själ kom med grus.
När bilen väl kom loss råkade föraren köra ifrån sin farmor i rondellen.
God morgon!
Jag har sovit välbehövliga 9,5 h. Känner mig som en nittioåring i kroppen men det var det värt![]()
Stackars farmor!!God morgon! Har sovit i nästan nio timmar. Dygnsrytmen förhoppningsvis tillbaka på rätt köl. Sitter och läser lite om vad som hänt i världen. Läser i Aftonbladet om snökaoset och höll på att sätta teet i halsen. Saxat ur längre artikel:
![]()
![]()
![]()
God morgon! Har sovit i nästan nio timmar. Dygnsrytmen förhoppningsvis tillbaka på rätt köl. Sitter och läser lite om vad som hänt i världen. Läser i Aftonbladet om snökaoset och höll på att sätta teet i halsen. Saxat ur längre artikel:
![]()
![]()
![]()
Länk? Sjukt roligt juJag kollade nu och jag tror stackars lilla farmor var med på filmen reportern spelat in också![]()
I slutet på filmen: https://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/241119![]()
Först applåder, sen kom hon på att hon var kvar![]()