Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 140
Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon! Har sovit i nästan nio timmar. Dygnsrytmen förhoppningsvis tillbaka på rätt köl. Sitter och läser lite om vad som hänt i världen. Läser i Aftonbladet om snökaoset och höll på att sätta teet i halsen. Saxat ur längre artikel:

Det har inte inträffat några allvarliga olyckor i området. Men många bilar har sladdat runt i rondeller eller fastnat i en snödriva.

Flera hjälpsamma ryckte in, som Aftonbladets fotograf Carolina Byrmo, när en bil fastnade på en oplogad väg vid köpcentrumet Birsta norr om Sundsvall.

Trots upprepade försök lyckades de inte putta bort bilen förrän en vänlig själ kom med grus.

När bilen väl kom loss råkade föraren köra ifrån sin farmor i rondellen.

:rofl: :rofl: :rofl:

Så jäkla snorhalt på stora vägen, olyckor kors och tvärs och jag skulle behöva åka till stora stan på efm. Jag hoppas att de har hunnit salta upp vägen ordentligt då! Jag börjar snart bli klar med min uppgift till skolan, hittade en infallsvinkel som jag kunde förlika mig med. :D

Funderar om jag ska gå och handla. Risken finns att det jag verkligen vill ha/behöver redan är slut. Idag är typisk grytdag men köttet är fryst. Idag är också en dag när det är skönt att bo i Bollnäs centrum. Snöröjare kör omkring konstant.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 026
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 890
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
919
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 707
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka