Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ligger i sängen på sjukhuset och känner att den här dagen är ett enda stort grått moln. Jag har ingen ork eller lust med någonting. Vill bara sova, men det tycker inte sparven.
Teckenspråk är ett fantastiskt språk. Det finns en app att ladda hem som är väldigt bra, just nu hittar jag den inte, men den är från Stockholms universitet. Teckenspråkslexikon.Mini klarade inte hörseltestet
Ena örat fick godkända värden men det andra registrerades ingenting på. Hon som gjorde testet sa att det var ju lite störningar då mini började tröttna men något borde kommit upp på skärmen. Hon gjorde några andra tester med och nu ska vi till en läkare för att kika i öronen så dom ser bra ut och så det inte finns tex vätska bakom trumhinnan och sedan ska hon göra om hörseltestet.
Hon fick godkänt på BB.
Ledsen om maskinen verkligen hade rätt idag men ändå är jag väl för insatt i merjobb redanså första tanken var att nu måste jag lära mig teckenspråk..
Måste det vara systembolagsöl? Duger inte snabbköpets?Tydligen inte just det härChimay belgiskt öl https://www.systembolaget.se/dryck/ol/chimay-bla-165103
Måste det vara systembolagsöl? Duger inte snabbköpets?
Men du fäller väl bara ut vingarna och seglar över snön?Ok, jag ville ha snö, det ville jag. Men Nu Räcker Det!
20 cm blötsnö igår och 30 cm till inatt... och det snöar fortfarande
Måste allt komma på samma gång![]()
Njae? tror jag inte.Finns Chimay dar? Det ska vara ett speciellt belgiskt mörkt ale
Njae? tror jag inte.
Men måste det verkilgen vara just det ölet? Finns det inget som liknar?
Visseerligen är öl olika men många sorter påminer ju om varann.
(vad är det du ska laga? *nyfiken*)
Här snög de'![]()
![]()
https://www.hemnet.se/bostad/villa-6rum-lansta-sala-kommun-lansta-139-13353679
Jag vill flytta *mutter mutter*
(fast det uttalandet gäller bara idag)
Kram!Jag blev nyss utskälld av en kollega för att jag inget gör på jobbet.... hon lär ha syftat på sista dagarna när samordnaren endast gett mig fåtalet saker att göra samt för att laddaren gjort fel.
Inget av det är mitt fel. Ändå sitter jag här nu och mår skitdåligt. Kollegan vägrar prata med mig.
Ligger i sängen på sjukhuset och känner att den här dagen är ett enda stort grått moln. Jag har ingen ork eller lust med någonting. Vill bara sova, men det tycker inte sparven.