Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 140
Status
Stängd för vidare inlägg.
Mini klarade inte hörseltestet :(
Ena örat fick godkända värden men det andra registrerades ingenting på. Hon som gjorde testet sa att det var ju lite störningar då mini började tröttna men något borde kommit upp på skärmen. Hon gjorde några andra tester med och nu ska vi till en läkare för att kika i öronen så dom ser bra ut och så det inte finns tex vätska bakom trumhinnan och sedan ska hon göra om hörseltestet.
Hon fick godkänt på BB.

Ledsen om maskinen verkligen hade rätt idag men ändå är jag väl för insatt i merjobb redan :crazy: så första tanken var att nu måste jag lära mig teckenspråk..
Teckenspråk är ett fantastiskt språk. Det finns en app att ladda hem som är väldigt bra, just nu hittar jag den inte, men den är från Stockholms universitet. Teckenspråkslexikon.

http://teckensprakslexikon.su.se

Jag blev nyss utskälld av en kollega för att jag inget gör på jobbet.... hon lär ha syftat på sista dagarna när samordnaren endast gett mig fåtalet saker att göra samt för att laddaren gjort fel.
Inget av det är mitt fel. Ändå sitter jag här nu och mår skitdåligt. Kollegan vägrar prata med mig.

Stänger ner och går snart hem för dagen. Skitväder ute och dom varnar för blixthalka, kan bli spännande att ta sig hem.

Jag hyser en djup och innerligen avsky för denna förbannade vinter. Det är kallt, svinhalt överallt och hur mycket snö som helst som aldrig tycks ta slut. Ska gå i ide till april tror jag.
Har stått ute och tinat bakluckelås för att först få in djuren i bilen, sedan för att få ut dem igen när vi kom fram. Kärvar något vansinnigt det där låset.
Bilen har stått i några dgr och var täckt i snö och is som tog en evighet att få bort. Lagom kul att köra bakom folk som inte har sopat av bilarna också, man ser absolut ingenting. Hur svårt är det att sopa av snön? :wtf::arghh:

Jag blev nyss utskälld av en kollega för att jag inget gör på jobbet.... hon lär ha syftat på sista dagarna när samordnaren endast gett mig fåtalet saker att göra samt för att laddaren gjort fel.
Inget av det är mitt fel. Ändå sitter jag här nu och mår skitdåligt. Kollegan vägrar prata med mig.
Kram!

Har varit och ätit lunch med en god vän. Sedan körde hon mig till Ica då dottern har min bil. Så nu kan jag baka. Ligger i soffan och kollar termometern som visar -6. Och mer snö ska Det komma.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 025
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 890
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
918
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 699
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Hiss eller diss - del 6
  • Panik vid dusch

Hund, Katt, Andra Djur