Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 138
Status
Stängd för vidare inlägg.
En allvarlig brist på Tranor i huvudstaden!
DSCN5248 (2).webp

Varit i stallet och pysslat om medryttarhästen som varit först halt och nu haft kolik. Gått en promenad och han var helt överlycklig åt det men gick så försiktigt med mig då jag hade svårt att gå pga halka och höggravid. :love: På vägen hem stannade jag vid Max och köpte en Lyxshake jordgubb och chili cheese. :d

Ni semmellängtande exilsvenskar - har ni kollat ikea? De serverar semlor i restaurangen här iaf :up:

Men va? Jag har aldrig sett semlor pa IKEA :confused: Da far det bli en tripp in till San Francisco eller Oakland till veckan. :cool: Hoppas, hoppas ...

Så tråkigt med gråbrungrönt! Visa bifogad fil 10885

Precis sa ser det ut i Oregon storre delen av vintern. Med moln eller regn, men djupare vattenpolar sa har sent pa sesongen. :wtf:

Tur vi inte ar dar! Har har solen precis kommit upp, dimman lattar, bina later som en liten motor i tradet utanfor dorren och det blir straxt over 20*C i dag.:)

@tuaphua (det känns som om jag stalkar dig nu, ber jättemycket om ursäkt :o) jag skickade ett pm till dig för några dagar sedan och undrade om vilken haulonsyratillskott (heter det så?) det är du brukar skriva om här ibland.

Har en gammal hund som har artros i sina tåleder som jag funderar på att ge något utöver kortisonet som veterinären skrivit ut.

@tuaphua (det känns som om jag stalkar dig nu, ber jättemycket om ursäkt :o) jag skickade ett pm till dig för några dagar sedan och undrade om vilken haulonsyratillskott (heter det så?) det är du brukar skriva om här ibland.

Har en gammal hund som har artros i sina tåleder som jag funderar på att ge något utöver kortisonet som veterinären skrivit ut.
Husses har ett bra
Min gamla återförsäljare lät frugan prova hahaha

Visst tycker ni att min man ska hämta in ved nu?! Han har ju kläder på sig, jag har bara morgonrock! :mad:
Nej absolut inte, eftersom han tycker det är varmt så kasta ut han så får han sitta i en snödriva och kanske omvärdera sina åsikter om vädret. :angel:
Han skulle gjort det för länge sedan när han visste att du fryser så hälsa honom med en kick i baken från mig, en ordentligt hård!
/hallonsaft som avskyr kyla om någon inte förstått det.:o

Jag har precis avslutat en rengöring av tangentbordet som jag råkade spilla likör på igår :meh: tack o lov gick det bra, två tangenter krånglar men ska få hjälp av en mer teknisk kompis med dem :) nu måste jag diska och städa upp... vill inte men får besök imorgon så måste se lite bättre ut. får tänka på belöningen, ska beställa en kycklingrulle när jag är klar :d

Låter som en spännande manick, ska bli kul och höra vad du tycker om den.
Då kommer rapporten om manicken .Den fungerade inte alls till att börja med innan jag listat ut hur den skulle användas sedan gick det som en dans och snön bara trillade av taket .För det första började jag i fel ände på taket sedan fick jag inte skaftet att sitta kvar då det var utdragbart och jag vred inte fast låsningen tillräckligt men sedan jag flyttat stegen och fått fast rören så var det bara att köra på .Hade nog gått ändå finare om jag haft mer lutning på taket men det var altantak och ett utskott på 4 meter och lika brett som huset över trappen som var det mest akuta

Saknar M något alldeles fruktansvärt mycket idag.
Tur jag har choklad hemma så jag kan tröstäta en massa. Kanske borde fixa till lite kött, pommes och bea när jag ändå reser mig?

Har lagt åtskilliga timmar på korsord idag. Känner mig lite degig i hjärnan nu. Vill ha chips. Tar en kopp te istället. Det är nästan samma sak.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 024
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 888
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
912
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 651
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka