Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 138
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ett skinande rent badrum. Det var ingen lyx. Behöver torka rent taket meed klorin bara (det enda som inte är skurat) eftersom är bakteriepåväxt eftersom vi väntar på ny fläkt som skulle satts in för ett halvår sedan. Misstänker det är dags att påminna HV :angel:

Vi har varit och provkört bil och har lite funderande att göra nu. Jag gillade bilen men måste räkna på det. Sen är det något mystiskt ljus ute som påverkar mina ögon neurologiskt. Hoppas lite vila inne hjälper!

Lik en kanin?
Får jättekonstiga bilder i huvudet :crazy:

:D
En stor, rund mittdel med halvspinkiga ben och armar :D
Huvudet kan vi bortse från ;)
680.jpg

Tror kollegan har rätt i att jag har stressmage.
Ska köpa hem probiotika men vad ker kan man göra
Förutom att stressa ner vilket är svårare än man kan tro

Tog precis fram köttfärs från frysen, planen var att göra biffar men det lär sluta i att jag fräser på det och gör någonting.
Undrar om jag ska ha påminnelse i mobilen för att ta fram ur frysen istället för saker jag kommer ihåg ändå? :banghead:

Det snöar igen med lätta virvlande snökorn. Enligt temp är det nästan -9 men det känns inte så kallt. Haft balkongdörren öppen i nästan 20 minuter för att vädra. Har datorn mycket nära till dörren. Ska gå och hämta sushi om en timme eller så. Sitt och skjuter viktiga saker framför mig :meh: Surfar på buke och har roligt åt deprimerande Habs fans @sjoberga på HFBoards

Det var en kort streak de hade några matcher idag. Nu är varje resultat deppigt igen. Jag lutar åt att det är något fel med hockeyn när inte världens bästa hockeylag gör bättre resultat? Håller du inte med att det vore logiskt? Men vi hoppas på HV om 30 minuter mot ärkefienden LHC, dags igen att tvåla till dem i Saab Arena (bortalaget har vunnit sådär 10 ggr i rad eller nåt mellan dessa lag).

Så värdelöst att det hann tina och sen frysa till is så att det isgata under snön! Jag vågar inte rida ut för det är sjukt lömskt.

Det var en kort streak de hade några matcher idag. Nu är varje resultat deppigt igen. Jag lutar åt att det är något fel med hockeyn när inte världens bästa hockeylag gör bättre resultat? Håller du inte med att det vore logiskt? Men vi hoppas på HV om 30 minuter mot ärkefienden LHC, dags igen att tvåla till dem i Saab Arena (bortalaget har vunnit sådär 10 ggr i rad eller nåt mellan dessa lag).

Uh, ett lag som envisas med att spela Drouin som center och Galchenyuk som wing är inte världens bästa lag. Och som bytte Suban mot Weber och Sergachev för Drouin är definitivt inte världens bästa lag ;) Och som dessutom inte signade Radulov (som har en kanonsäsong i Dallas) och Markov är riktigt dåligt skött. Tror Habs kommer vara dåliga i ett par år. Antar att de hoppas på Rasmus Dahlin. :grin:

Har precis beställt ett par böcker hos adlibris :) . Det är mitt släktforskningsintresse som har gjort att jag har fått ett plötsligt sug efter att läsa Per Anders Fogelströms serie om Stockholm (som börjar med "Mina Drömmars Stad") från 1800- och 1900-talet. Intressant att få lite mer bakgrund kring alla de namn, årtal, yrken, stadsdelar, osv som man läser om i kyrkböckerna!

Fryser ihjäl trots att blåsten har lugnat sig något.Får nog ta in lite ved o tända kaminen.
Skulle behöva åka o handla men då måste jag ju skrapa fram bilen med :down::mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 024
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 888
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
915
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 657
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka