Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 140
Status
Stängd för vidare inlägg.
Mini klarade inte hörseltestet :(
Ena örat fick godkända värden men det andra registrerades ingenting på. Hon som gjorde testet sa att det var ju lite störningar då mini började tröttna men något borde kommit upp på skärmen. Hon gjorde några andra tester med och nu ska vi till en läkare för att kika i öronen så dom ser bra ut och så det inte finns tex vätska bakom trumhinnan och sedan ska hon göra om hörseltestet.
Hon fick godkänt på BB.

Ledsen om maskinen verkligen hade rätt idag men ändå är jag väl för insatt i merjobb redan :crazy: så första tanken var att nu måste jag lära mig teckenspråk..
Kram :heart:heart:heart
Vår dotter ligger efter språkligt så vi kör teckenspråk parallellt med tal. Vi tyckte det kändes oerhört jobbigt i början men det faller sig mer och mer naturligt.
Tråkigt om det är så att maskinen har rätt förstås :(

Simmat.
Klarade 750 m utan att avlida på kuppen. Hurra!

Men i bastun efteråt upptäckte jag att jag har vatten i örat. Det lossnar inte. Grr. Det knastrar i örat när jag rör huvudet.

Och så snöar det. :meh:
SMHI lovar att det ska fortsätta snöa i det par dygn till.
Var GLAD för snön! Här har de dragit tillbaks den utlovade snön så nu ska det BARA bli hagknöggel i stället..... :yuck: Det ska nämligen frysa och bli riktigt kallt i flera dagar. Men utan snö så blir det bara....stenhårt..... :(

Eh, hur lyckas man med det?! O_o :laugh:

Han måste ha våldat rejält :D

En bekants son är milt sagt ekonomisk. Efter mkt vånda köpte han sin mormors bil.
Han visste inte hur man bytte torkarblad och hade då åkt till mack och frågat. Och sen hittat bladen billigare någon annanstans.
Så när de skulle bytas hjälpte flickvännen som inget kan om bilar till. Hon släpper då armen för torkarbladen utan bladen på med en smäll rätt på vidrutan. Som gick sönder.
Och iom snålheten hade de bara trafikförsäkring. Och fick betala x antal tusen för att byta ruta istället för lite dyrare torkarblad och hjälp på macken.
Grattis liksom! ;)

Avskyr filosofie :meh: Jag får ont i huvudet av dessa djupa och mycket luddiga diskussioner och när man sen ska blanda in gud i det hela och jag mest bara vill skriva "det är människan som har hittat på gud"... :crazy: Men nej så enkelt är det inte. :meh:

Tänk dig att växa upp med en förälder som hade magister i filosofi och ”levde det” sas. Alla frågor besvarades med frågor typ.
Och en matematiker som är Überlogisk.
Kaos!

Mini klarade inte hörseltestet :(
Ena örat fick godkända värden men det andra registrerades ingenting på. Hon som gjorde testet sa att det var ju lite störningar då mini började tröttna men något borde kommit upp på skärmen. Hon gjorde några andra tester med och nu ska vi till en läkare för att kika i öronen så dom ser bra ut och så det inte finns tex vätska bakom trumhinnan och sedan ska hon göra om hörseltestet.
Hon fick godkänt på BB.

Ledsen om maskinen verkligen hade rätt idag men ändå är jag väl för insatt i merjobb redan :crazy: så första tanken var att nu måste jag lära mig teckenspråk..
Jag jobbar ju med tecken som stöd på jobbet
Min utbrända hjärna har lite svårt att lära sig men det finns så bra grejer nu.
Barnen lär sig snabbt med

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 026
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 890
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
929
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 712
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden