Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sov gott.Trött. Jag går och lägger mig.
KramMini klarade inte hörseltestet
Ena örat fick godkända värden men det andra registrerades ingenting på. Hon som gjorde testet sa att det var ju lite störningar då mini började tröttna men något borde kommit upp på skärmen. Hon gjorde några andra tester med och nu ska vi till en läkare för att kika i öronen så dom ser bra ut och så det inte finns tex vätska bakom trumhinnan och sedan ska hon göra om hörseltestet.
Hon fick godkänt på BB.
Ledsen om maskinen verkligen hade rätt idag men ändå är jag väl för insatt i merjobb redanså första tanken var att nu måste jag lära mig teckenspråk..
Fantastiskt!!!Jag har inte blivit så glad efter att skrivit i 68 timmar i 3d skrivaren och resultatet blev fantastiskt!
Visa bifogad fil 10844
Ikea??!!Det ar TUR att jag ar ute i husvagnen sa mycket som det pratas om semlor har.Det ar inte det lattaste att baka i den har ugnen ... men jag ar oerhort sugen pa en semla nu
![]()
Var GLAD för snön! Här har de dragit tillbaks den utlovade snön så nu ska det BARA bli hagknöggel i stället.....Simmat.
Klarade 750 m utan att avlida på kuppen. Hurra!
Men i bastun efteråt upptäckte jag att jag har vatten i örat. Det lossnar inte. Grr. Det knastrar i örat när jag rör huvudet.
Och så snöar det.
SMHI lovar att det ska fortsätta snöa i det par dygn till.
Eh, hur lyckas man med det?!![]()
Han måste ha våldat rejält![]()
Avskyr filosofieJag får ont i huvudet av dessa djupa och mycket luddiga diskussioner och när man sen ska blanda in gud i det hela och jag mest bara vill skriva "det är människan som har hittat på gud"...
Men nej så enkelt är det inte.
![]()
Jag jobbar ju med tecken som stöd på jobbetMini klarade inte hörseltestet
Ena örat fick godkända värden men det andra registrerades ingenting på. Hon som gjorde testet sa att det var ju lite störningar då mini började tröttna men något borde kommit upp på skärmen. Hon gjorde några andra tester med och nu ska vi till en läkare för att kika i öronen så dom ser bra ut och så det inte finns tex vätska bakom trumhinnan och sedan ska hon göra om hörseltestet.
Hon fick godkänt på BB.
Ledsen om maskinen verkligen hade rätt idag men ändå är jag väl för insatt i merjobb redanså första tanken var att nu måste jag lära mig teckenspråk..
Det ar TUR att jag ar ute i husvagnen sa mycket som det pratas om semlor har.Det ar inte det lattaste att baka i den har ugnen ... men jag ar oerhort sugen pa en semla nu
![]()
Alltså man blir ju inte mindre sugen på en 3D skrivare när man ser dina alster, men jag har ingen konstnärlig ådra så den skulle väl bara användas till att göra små saker till sonen.Jag har inte blivit så glad efter att skrivit i 68 timmar i 3d skrivaren och resultatet blev fantastiskt!
Visa bifogad fil 10844