Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Seabaz Det blir blött utan regn med om du ska snorkla så spela roll, klart du ska testa den ju![]()
Det gick bra, jag garvade mest åt min egen klantighetLåter som det gick bra och du kan ta det med ett leende annars får jag be om ursäkt om jag var plump.
Hade kunnat sluta illa med så väl öga och för plånboken om glasögonen kraschat på kuppen med
Dags att möblera om i skåpen kanske?
Du får tippa åt sidan och försöka knaka igång kroppen sen när du vaknar vet jagJag är för trött för att ta mig upp på övervåningen. Borsta tänderna och gå och lägga mig.
Riktigt riktigt trött.
Ögon går i kors.
Klockorna stannar och grisen gal.
ATT DU ORKAR! jag skulle förlora vettet helt!Här kommer en ny input från bilhyrare btw (mitt inlägg från igår).
- Hastighetsbegränsningen på ön är 60 km/h, ni har i 24h kört över och minst 5 ggr har ni vart uppe över 75km/h
- Nej det har vi inte.
- Jo, kl 17.11, 17.16, 18.36 igår, kl 13.05 till 13.09 idag.
- Men hastighetsmätaren darrar när vi kör så det är omöjligt att veta.
- Håll er runt 60 så är det lugnt. 58-62 är helt okej. 75 och över är inte okej och ni kommer förlora er deposition om ni kör för fort 1 gång till!
- Men vi vet ju inte hur fort vi kör med darrande hastighetsmätare.
- Men jag ger er redan 15km/h extra eftersom gpsen inte alarmerar förrän 75 och över. Bara håll er runt 60.
- Så vi kan alltså köra runt 73-74?
- Nej. 60 är hastighetsbegränsningen. 60.
![]()
Nyborstad och ligger i sängen. Ibland kan några trappor kännas som Mont EverestDu får tippa åt sidan och försöka knaka igång kroppen sen när du vaknar vet jag![]()
Är hon dräktig och ska föda? Hon ser ut som en stoppad korv.MorgonKaffe och cigg här. Hade en plan igår att vakna upp tidigt och ÄNTLIGEN få åka och snorkla med min nya mask. Vädret har varit så sjukt bra senaste 3 dagarna jag har jobbat... och nu? Regnat och är mulet
Hörde mystiska ljud under verandan med och undrade om det var en possum, stor orm eller grannens 5-åriga tvillingar
Visade sig vara andra grannens hund. Nu ligger hon här bredvid mig istället. Hon brukar vara här runt 23-tiden på kvällarna men aldrig runt 08 på morgonen som nu...
Hon var lite orolig igår eftermiddag men verkar rätt avslappnad nu...
Tänker att hon försöker säga nåt, hon har varit här ovanligt mycket/många gånger senaste 24 timmarna och mer "needy" än vanligt... något säger mig att hennes gamla hundkamrat som är 12 år kanske håller på att gå bort? Eller så gillar hon bara vårt hus mer än sitt eget kanske?
Visa bifogad fil 10916
Man vaknar väl oftast den tiden som kroppen är "programmerad" till att vakna? Du kan inte somna om?Funderar på varför jag oftast vaknar mellan 6-7 när jag är ledig.