Bukefalos 28 år!

vad hade ni gjort av de hörnet?

H

Havregryn

Vi har ett "hörn" i vardagsrummet som inte använd för vi vet inte vad vi ska använda den till. Ritade en snabb bild där ni ser att i de högra hörnet är allt tomt. en stor yta man måste kunna använda på något sätt..

vad hade ni sattit dit?

25068356.jpg
 
Sv: vad hade ni gjort av de hörnet?

Jag hade köpt en stor kista på Chilli och ställt dit, eller ett snyggt vitrinskåp alternativt en stereobänk.

Ett par snygga lyktor?
 
Senast ändrad:
Sv: vad hade ni gjort av de hörnet?

Jag gissar att de tre grejerna i rummets vänstra halva är soffa, soffbord samt TV, men vad är klumpen till höger?
 
Sv: vad hade ni gjort av de hörnet?

Jag gissar att det är ett barbord kanske?

Det där blåa på väggarna är fönster? jag hade ställt dit nån låg bänk med blomarrangemang.. det är så svårt när man inte vet vad ni har för stil i lägenheten i övrigt att komma med förslag:)
 
Sv: vad hade ni gjort av de hörnet?

vad är de runda blåa sakerna?
Liknar vårat långa vardagsrum vi har bokhylla allternativt tavlor/fotovägg planerat vid döutrymmen...
 
Sv: vad hade ni gjort av de hörnet?

En stor kraftig grön växt kombinerat med mindre växter med färgglada blommor.
 

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
905
Senast: Bison
·
IT & mobiler Jag har en ny dator med Windows 11 installerat. Nere i högra hörnet på skärmen ser man klockan och dagens datum. Men, håller jag...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: Malin_L
·
Kropp & Själ Hur funkar det, när behovet verkligen finns, personerna inte klarar sig utan hjälp men ekonomin är katastrof? Mamma ramlar titt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 629
Senast: Fetaost
·
Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 687
Senast: lindaf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp