Vad händer i min handväska?

Du har inte mött en karl som kallar sig Morpheus (icke att förväxla med Kalle Moraeus!), som bett dig välja mellan bollarna?

This is your last chance. After this, there is no turning back. You take the tennisboll—the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the pingisboll—you stay in Wonderland, and I show you how deep the rabbit hole goes. Remember: all I'm offering is the truth. Nothing more.
 
Hjälp!
En varning att jag måste börja spela tennis... Och ära tennisbollar.,:nailbiting:
Se om det går att lura bollarna först, kanske behöver du inte börja spela utan bara anamma stilen...

Sätt upp håret i en käck hästsvans, dra på en vippig kort tenniskjol och pike. Tror du bör gå i färgerna vit/puderrosa för att vara säker mot eventuella attacker.
Bäst resultat får du om du lägger till några svettband.
Jag tror, enligt min erfarenhet av hot från annorlunda dimensioner, att du bör gå säkert då utan att behöva spela.:up:
 
Igår hittade jag en tennisboll i min handväska. Alldeles nyss en pingisboll.. :confused:
Vad händer i min handväska? Odlar väskan olika bollar?
Vad kommer dyka upp härnäst?

jag tror svaret är att mina kollegor skämtar med mig..
Men det är ett tråkigt svar så nu kan Buke ge mig ett roligare..
Gärna konspiratoriskt... ska tennisbollarna invadera oss och ta över världen? :nailbiting:

golit tror att din väska är ett så kallat vitt hål. Motsvarigheten till ett svart, där allt försvinner.

Du kan emotse många udda strumpor, läsglasögon och telefonnummer till icke uppringda kvart-i-tre-ragg
 

Liknande trådar

Relationer Som rubriken lyder. Varit ihop med min gubbe i snart ett år, han är verkligen helt underbar på alla sätt och vis. Det som inte funkar i...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
18 468
Senast: tott
·
Relationer Det brottas jag med nu. Och ja, ännu en lång och trist tråd från mig. Jag skäms lite lagom som sig bör. Men Buke är så fantastiskt för...
2
Svar
38
· Visningar
3 966
Senast: Lurv
·
Övr. Hund Vi förlorade Alice i natt. Hon blev inte ens 6 månader gammal. Kopierar in ett inlägg jag har skrivit på vår hemsida: I natt hände...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
9 875
Hästvård Bakgrund/problem 1: Jag har en ponny som vi köpte för 4,5år sedan. Efter ett halvår blev han allt mer stressad i hoppningen så vi tog...
Svar
5
· Visningar
1 459
Senast: PygmyPuff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp