Vad händer i min handväska?

stjarnhimmel

Trådstartare
Igår hittade jag en tennisboll i min handväska. Alldeles nyss en pingisboll.. :confused:
Vad händer i min handväska? Odlar väskan olika bollar?
Vad kommer dyka upp härnäst?

jag tror svaret är att mina kollegor skämtar med mig..
Men det är ett tråkigt svar så nu kan Buke ge mig ett roligare..
Gärna konspiratoriskt... ska tennisbollarna invadera oss och ta över världen? :nailbiting:
 
Jag har inte listat ut hur, men det pågår någon djävulsk plan hos mig med. Den inbegriper bitar av trimmertråd och halvätna tuggben i min väska för sångpärmar. (Det roar i alla fall övriga körmedlemmar)
 
Igår hittade jag en tennisboll i min handväska. Alldeles nyss en pingisboll.. :confused:
Vad händer i min handväska? Odlar väskan olika bollar?
Vad kommer dyka upp härnäst?

jag tror svaret är att mina kollegor skämtar med mig..
Men det är ett tråkigt svar så nu kan Buke ge mig ett roligare..
Gärna konspiratoriskt... ska tennisbollarna invadera oss och ta över världen? :nailbiting:
Einar kommer med hintar, han vill jaga bollen. :D
 
Jag har inte listat ut hur, men det pågår någon djävulsk plan hos mig med. Den inbegriper bitar av trimmertråd och halvätna tuggben i min väska för sångpärmar. (Det roar i alla fall övriga körmedlemmar)
Oj då... Någon fyrbent som gör sig påmind?
 
Igår hittade jag en tennisboll i min handväska. Alldeles nyss en pingisboll.. :confused:
Vad händer i min handväska? Odlar väskan olika bollar?
Vad kommer dyka upp härnäst?

jag tror svaret är att mina kollegor skämtar med mig..
Men det är ett tråkigt svar så nu kan Buke ge mig ett roligare..
Gärna konspiratoriskt... ska tennisbollarna invadera oss och ta över världen? :nailbiting:

@Red_Chili Var du med i Hagaparken med hundarna den gången någon (jag minns inte vem - kanske det till och med var du?) råkade kasta en boll/hundleksak så att den hamnade i en förbipasserande persons väska? Personen märkte det inte utan vi fick gå fram till personen och snällt fråga om vi kunde få tillbaka den. Det är för övrigt den mest komiska situationen jag har varit med om.
 
@Red_Chili Var du med i Hagaparken med hundarna den gången någon (jag minns inte vem - kanske det till och med var du?) råkade kasta en boll/hundleksak så att den hamnade i en förbipasserande persons väska? Personen märkte det inte utan vi fick gå fram till personen och snällt fråga om vi kunde få tillbaka den. Det är för övrigt den mest komiska situationen jag har varit med om.

:rofl:

Jag hade börjat se mig om efter dolda kameran. :cautious:
 
@Red_Chili Var du med i Hagaparken med hundarna den gången någon (jag minns inte vem - kanske det till och med var du?) råkade kasta en boll/hundleksak så att den hamnade i en förbipasserande persons väska? Personen märkte det inte utan vi fick gå fram till personen och snällt fråga om vi kunde få tillbaka den. Det är för övrigt den mest komiska situationen jag har varit med om.
Haha.. den var bra...:laugh:
 
h16FB637E
 

Liknande trådar

Relationer Som rubriken lyder. Varit ihop med min gubbe i snart ett år, han är verkligen helt underbar på alla sätt och vis. Det som inte funkar i...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
18 468
Senast: tott
·
Relationer Det brottas jag med nu. Och ja, ännu en lång och trist tråd från mig. Jag skäms lite lagom som sig bör. Men Buke är så fantastiskt för...
2
Svar
38
· Visningar
3 966
Senast: Lurv
·
Övr. Hund Vi förlorade Alice i natt. Hon blev inte ens 6 månader gammal. Kopierar in ett inlägg jag har skrivit på vår hemsida: I natt hände...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
9 875
Hästvård Bakgrund/problem 1: Jag har en ponny som vi köpte för 4,5år sedan. Efter ett halvår blev han allt mer stressad i hoppningen så vi tog...
Svar
5
· Visningar
1 459
Senast: PygmyPuff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV
  • Roliga bilder och memes om katter!

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp