Bukefalos 28 år!

Vad händer med mitt hår?

Sv: Vad händer med mitt hår?

Givetvis har inte just 30 någon betydelse menade mest att jag har ju blivit äldre och en del förändringar sker ju kroppen då. Nu är jag inte gammal såklart men du fattar vad jag menar ;)
 
Sv: Vad händer med mitt hår?

Givetvis har inte just 30 någon betydelse menade mest att jag har ju blivit äldre och en del förändringar sker ju kroppen då. Nu är jag inte gammal såklart men du fattar vad jag menar ;)

Klart jagi nte fattar, jag är skittrög :eek: Så nu tycker jag att du var taskig, över 30 va va va! :meh:

du fattar att jag skämtar va ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 243
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan (Vet inte om detta är rätt tråd, men provar) Hej! Jag är en 19 årig tjej som verkligen vill rida och tävla på den högsta nivån i...
Svar
9
· Visningar
2 220
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 204
Senast: TeamLundVer
·
Hästhantering Jag och en vän tog hem två ponnyer några veckor i somras av flera olika anledninga. Ponnyn som min kompis red var en maxad d-ponny, sex...
Svar
1
· Visningar
2 468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp