Vad händer nu??

Sv: Vad händer nu??

Förtydligande: Juristen kallade det :" Vad köparen med fog kan förvänta sig" och köper man en häst med artos som inte är igång utan bara visats på longerprov så kan hon inte med fog förvänta sig att hästen garanterat kan gå flera pass i veckan obehindrat... Spec inte utan veterinärbesiktning.

Köparen ringde mig dessutom en andra gång i samband med att hon ville komma å kolla och va orolig varför jag inte hört av mig. Citat henne: Jag hoppas inte du trodde att jag skulle rida henne för mycket för det är inte det jag vill ha henne till..."
Slut citat.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Min kompis har ägt sin häst i 7 år. En hopphäst, halvblod. Hon tröttnade på ridningen och lånade ut henne på foder till en yngre tjej...
2
Svar
21
· Visningar
4 662
Senast: Lobelia
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 797
Senast: shia
·
Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 276
Senast: Kirie
·
Ekonomi & Juridik Jag har sålt en häst till en familj som absolut ville köpa den till sin dotter som förälskat sig i hästen. Dom har först fått ha den på...
2
Svar
25
· Visningar
4 933
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp