Bukefalos 28 år!

Vad har han för färg?

Sv: Vad har han för färg?

palle skrev:
Jämför gärna med denna svartspotted britt....

ber-britt4.jpg

Den där katten skulle jag registrera som tigré, ser inga tydliga spottar alls.
 
Sv: Vad har han för färg?

loveponies skrev:
Vad spelar det för roll? Hon ville ju bara visa hur ett tabbymönster kan se ut. Sen om katten är genetiskt solid har ju ingen betydelse, det agoutimönster katten uppvisar är ju det som den skulle haft om den vore genetisk agouti.
Att en röd katt är aa påverkar ju inte själva mönstret i sig, förutom att det kan bli lite sämre kontraster, men det påverkar ju inte själva utbredningen och placeringen av mönstret.

Tack Loveponies!

Tänkte höra om du kan hjälpa mig med mönsterbestämningen på lill-prinsen? Han har vuxit men inte mönstret som "glidit isär"! :D
 

Liknande trådar

Katthälsa Någon som behandlat sin katt med Atopica kapslar? Vi har nämligen lite problem.. Katt behöver det pga pancreatit och enterit. Stått på...
Svar
7
· Visningar
453
Senast: Sol
·
Katthälsa Precis som rubriken lyder undrar jag om något har koll på om och hur giftig begonia är för katter? Upptäckte nämligen att min katt vart...
Svar
2
· Visningar
249
Övr. Katt Ska snart börja gå ut med min katt i sele har jag tänkt. Vi måste bara träna lite med sele först 😅 Han är ju annars en innekatt...
Svar
4
· Visningar
488
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vi har gett vår katt Mjau våtfoder då hon fick det från förra ägaren, men hon tycker inte om det - förutom lamm i paté som hon verkar...
Svar
17
· Visningar
882
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp