Vad har hänt med min kamera??

cambello

Trådstartare
Har en digitalkamera Canon Power Shot S1 is, tror att den heter så.
Det har hänt något med den, när man startar den så bara flimmrar det i displayen. Vet inte vad som har hänt med den. När den stängdes av sist så fungerade den perfekt.
Någon som vet vad det kan vara för fel el var kan man lämna i en sån och få den kollad?

Sv: Vad har hänt med min kamera??

Kan vara fel på kretskort och/eller diverse elektronik. Jag skulle köpt en ny, det kommer förmodligen bli lika dyrt/billigt i runda slängar som att laga S1:an.

Sv: Vad har hänt med min kamera??

Hmm.. får väl gå in i någon affär som kan kameror och be dom kolla. Är ju ingen billig sak så jag hoppas att den går att fixa lite billigare.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
196
· Visningar
27 256
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten... 19 20 21
Svar
410
· Visningar
42 075
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 416
Senast: Flixon
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 240
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka