Vad har hänt?

sussisus

Trådstartare
Alla bokstäver jag skriver och läser på internet har blivit betydligt mycket större än igår - vad kan ha hänt och hur kan jag återställa till vanlig storlek?

Det har även blivit större avstånd mellan saker - och det gäller även på andra siter än Bukefalos.
På Bilddagboken kan jag inte längre skriva bildtexten och se hela den aktuella bilden, utan jag måste scrolla om jag ska kunna se vilken bild jag ska skriva bildtext till.
Denna texts storlek är väl i Verdana 12, som jag har det just nu - i vanliga fall är det väl i storlek 10 eller så.
Det är irriterande.

Jag har en laptop med Vista, jag har inte gjort något ovanligt med datorn, däremot har de andra i huset viss tillgång till datorn när jag inte använder den, men de har inte sagt något.
Jag har försökt att fixa via kontrollpanelen, men den är som förut.
Däremot vet jag inte om något förbockat försvunnit från listan i "Verktyg"/"Internetalternativ".

Senast ändrad:
Sv: Vad har hänt?

Testa tryck ctrl+0 (eller minustecken i stället för 0). Vet inte om det brukar påverka alla sidor dock... Men skadar ju inte att prova.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver akut hjälp av någon datakunnig. (att inte kunna använda datorn som vanligt är inte alls roligt) Vår dator har blivit helt...
Svar
3
· Visningar
1 442
Senast: bigganl
·
IT & mobiler Läs detta innan du skapar en ny tråd. Läs igenom de vanliga frågorna nedan. Om du behöver diskutera vidare så använd helst någon av de...
Svar
0
· Visningar
13 817
Senast: gern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka