Vad har man för kläder på jobbet?

Min kollega går i stövlar i princip året runt och jag antar att det inte direkt luktar smultron när hon drar av sig dem, oavsett om hon svettas eller fryser i övrigt.

Men då är det ditt antagande baserat på hur du fungerar. Folk fungerar olika. Jag har mina höga stövlar som ett sätt att hålla värmen på. Jag fryser i princip alltid från oktober till april. Jag älskar mina höga stövlar FÖR ATT de värmer.
 
Men då är det ditt antagande baserat på hur du fungerar. Folk fungerar olika. Jag har mina höga stövlar som ett sätt att hålla värmen på. Jag fryser i princip alltid från oktober till april. Jag älskar mina höga stövlar FÖR ATT de värmer.
Varför inte året runt då?
 
Varför inte året runt då?

För att på sommaren behöver jag inte den extra värmen stövlarna ger. De värmer på ett positivt sätt på vintern. Inte så att det blir äckligt i dem alls. Känns lite otrevligt att anta att dina kollegor går runt och är äckliga bara för att dina fötter skulle bli det i de skorna. Mina tår hade förmodligen varit isbitar om jag haft sandaler på kontoret på vintern.
 
För att på sommaren behöver jag inte den extra värmen stövlarna ger. De värmer på ett positivt sätt på vintern. Inte så att det blir äckligt i dem alls. Känns lite otrevligt att anta att dina kollegor går runt och är äckliga bara för att dina fötter skulle bli det i de skorna. Mina tår hade förmodligen varit isbitar om jag haft sandaler på kontoret på vintern.
Jag har aldrig påstått eller tycker att hon är äcklig. 😡 Jag tycker inte heller att mina fötter är äckliga när jag har stövlar så är någon äcklig så är det väl den som lägger sånna ord i min mun. :banghead:
 
Jag har aldrig påstått eller tycker att hon är äcklig. 😡 Jag tycker inte heller att mina fötter är äckliga när jag har stövlar så är någon äcklig så är det väl den som lägger sånna ord i min mun. :banghead:

Då ber jag om ursäkt för att jag tolkade uttrycket "jag antar att det inte direkt luktar smultron när hon drar av sig dem" som att du ansåg att det var äckligt.
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 531
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Skriver med nytt nick här… Jag har hamnat i en, för mig, jättejobbig situation på jobbet. Vi är bara 4 personer, varav en är tf chef...
Svar
19
· Visningar
2 496
Senast: Bortglömd
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 856
Senast: jemeni
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 177
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad läser du just nu?
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp