Vad har ni att säga om Tinder?

Jag ger Tinder tummen upp, trots (eller kanske på grund av) att jag aldrig hittat snabbligg den vägen. Intuitivt användargränssnitt, hela spannet av folk från kk till familjebildare, och förhållandevis låg andel fejkprofiler. De andra sajterna/apparna jag har provat är Happypancake och Badoo. HP känns snudd på avsomnat, och dessutom yxigt användargränssnitt och vingklippt app jämfört med webgränssnittet. Badoo är alldeles för rikt på fejkprofiler. Annonser som innehåller modellbilder med stadsmiljöer från Riga, Prag, Budapest eller Moskva i bakgrunden, men samtliga bor i Stockholm eller nån mellansvensk småstad och har svenska som modersmål...
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 953
Senast: Niyama
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 654
Senast: Lhas
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 956
Senast: jemeni
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp