pulkaskurk
Trådstartare
Jag tror att de flesta av oss har en massa hästprylar.
Men hur mycket av det använder ni egentligen?
Vad har ni för "onödiga" saker som ni köpt och inte använder?
Varför använder ni det inte?
Jag kan börja
Repgrimma, har väl haft den åtminstone ett år men aldrig använt den och prislappen sitter kvar.
Jag kommer nog aldrig att använda den heller och dyr var den SUCK
Flera billiga vojlockar/schabrak som jag "fyndat" på rea som också aldirg är använda och kommer nog aldrig användas heller pga fel färg, passform etc
Flera billiga varianter på sadelgjordar som bara är kassa.
Använder bara Tixerant gjordar numera så de där billiga blev dyra onödiga pengar på något som ändå inte funkar.
En vit teddypad som kunde vara bra att ha, har haft den i flera år och har aldrig använt den och kommer nog aldrig att göra heller.
Det var det jag kom på nu, har med all säkerhet mer onödiga grejer som kan vara bra att ha men används aldrig..
Men hur mycket av det använder ni egentligen?
Vad har ni för "onödiga" saker som ni köpt och inte använder?
Varför använder ni det inte?
Jag kan börja
Repgrimma, har väl haft den åtminstone ett år men aldrig använt den och prislappen sitter kvar.
Jag kommer nog aldrig att använda den heller och dyr var den SUCK
Flera billiga vojlockar/schabrak som jag "fyndat" på rea som också aldirg är använda och kommer nog aldrig användas heller pga fel färg, passform etc
Flera billiga varianter på sadelgjordar som bara är kassa.
Använder bara Tixerant gjordar numera så de där billiga blev dyra onödiga pengar på något som ändå inte funkar.
En vit teddypad som kunde vara bra att ha, har haft den i flera år och har aldrig använt den och kommer nog aldrig att göra heller.
Det var det jag kom på nu, har med all säkerhet mer onödiga grejer som kan vara bra att ha men används aldrig..