Vad heter era djur?

P

Pyrusan

Min kompis har kanin- och marsvinsuppfödning och hon behöver massor av namnförslag!
Så, vad heter era djur?
Eller har ni bara ett bra förslag, så fram med det också! :)
 
Hade en kanin när jag var liten som hette "Stuffen", det tyckte jag var ett kanon-namn på en ninis! Han stuffade runt en del... "Cléo" är fint på en förnäm marsvinsdam...
 
Hon till vänster- Doris
Katterna- Rufus & Findus, Findus är en flicka :)

Vi har också haft en kanin som hette Pontus :)
 
Ester, Lasse-Maja, Smulan, Axel, Mimmi, Svea, Fritz, Bamse, Fleetwood, Greta, Flora, Sally, Miranda, Pappan, Esmeralda, Citrus, Pricken, Mollie, Snuttan, Lill-Nina, Alfons, Molgan, Kalle, Lotta, Duvis
 
Modesty Blaize (hunden), Micke (hamstern), Teddy, Casanova, Falling Water's Gaudi, Pavon's Kosmus, Pavon's Kalorius, Stina, Blossom, Stjärnfallet's Jasmine och Cavatina's Juliana (marsvin).
Det var mina odjur här hemma :D
Dammråttorna har dess värre inga namn :o ;)
 
mina kaniner heter Lillpuffas och Nina :)

bra namn kommer ja int på för tillfället..
 
Katt- Stina
Kanin- Piri Piri, Alfons och Tiger
Hund- Maya
Häst- Lovers Leader

Kryddnamn är fina!!
 
Mina nuvarande heter Rex och Reno. Har även haft Pluto, Maja, Zorro, Morris, Piff, Puff, Oskar, Putte, Pajas, Sebastian, Herrbert, Trixie, Fräsen... Osv :)
 
anne, Jocke och Arnold är namn min mina hamstrar som jag har/har haft. Hade även en kanin som hette kola och tre marsvin sem hette Mona-lisa, Gösta-Evert och det tredje hete Knut-Ernst...riktiga sötnosar..=)
 
Har bla haft: Kaniner: Timotei, Charm-Trollet, Frans,Diamant,Lilla Grå, Snöflinga,Kajsa, Pärla, Kamomill,Junior, Emil, Sota, Linus, Shadow,Klöver, Silverlea Leticia m.m
Har nu kaniner: Tintin, Snowflake, Harmoni, Fantasi
Harhaft undulater: Tim,Tic,Tac, Robin, Snövit, Pinoccio
Har nu undulater: Tweety, Peggy, Isabell!
Samt hade en katt: Mimmi
 
De djur jag har eller har haft........

Kaniner: Sivert, Krabat (Krabbis), Matilda
Marsvin: Kärstin, Edvin
Hundar: Mysak, Elvis, Sune
Häst: Pandina
Mus: Tyson
Ökenråttor: Björn, Benny
Vandrande pinnar: Benjamin och Kirja :D
 
Gerbilerna:
Goblins Anemone
Ängshöjdens Pirell, "Pixel"
Taikanaamion Chablis Martenot, "Rally"
Islandica Jorvik, "Chino"
Trazzelsudds Puma

Hamstern:
Kolarängen Braeburn, "Cirrus"
 

Liknande trådar

Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
1 874
Senast: Scata
·
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
11
· Visningar
544
Senast: Palermo
·
Övr. Djur Min granne har förlorat en katt. En stor, fin, fluffig hane. Bra jägare och ute i alla väder. Idag tog hon ut ID-hund som spårade. Den...
Svar
14
· Visningar
2 148
Senast: Soapbubble
·
Övr. Hund Ja om hon hade varit människa så hade hon varit klassens påhittiga buse och fröken hade varit gråhårig. Men jag kommer inte på ett...
Svar
19
· Visningar
1 077
Senast: Petronilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp