Vad heter hundar?

Det basta pojknamn for hund skulle vara Billy-Bob ... sedan galler det bara att hitta ett bra "call name". Det ... tontigaste? ... namn jag vet ar Billy-Bob och jag har traffat riktiga levande manniskor som faktiskt hette det. De bekraftade ocksa min uppfattning om namnet.:cautious:
Jag läste någonstans om ett förslag till föräldrar att blanda gamla och nya namn i ett dubbelnamn. Ett exempel var Lars-Liam. KAN du inte skaffa en Lars-Liam? Snälla? 🥹 Eller kanske en Bengt-Kevin? Kurt-Collin?
 
För många konsonanter. Skulle bara blir smeknamn av det.
Lite fånigt att döpa hunden till nåt annat än det reggade namnet och sen kalla den för ett tredje namn:rofl:
Fast när du ropar på han så ska du ha samma betoning på Ferdinand som hans mamma i Disney-versionen, liksom gå ner i moll på "nand" - det är så jag hör namnet :angel: :rofl:
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 113
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
9 903
Senast: Bulldoozer
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 553
Senast: alicegard
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 298
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp