Vad heter min modell, Pikeur ridbyxor?

tuaphua

Trådstartare
Jag har ett par favoritridbyxor som det på lappen i dem står Lugana Kurze Leibh. Det är alltså Lugana men som är kortare i midjan, de går inte så högt upp.
Jag kan inte hitta dem på någon sajt. Har de något annat namn? De är visserligen nästan ett år gamla. Men det var en nyare modell då, tycker inte den borde utgått.
Jag vill ha exakt samma modell i annan färg nu. Jag älskar den här modellen!

Sv: Vad heter min modell, Pikeur ridbyxor?

De köpte du "av" mig va? ;)

Vad jag hittar kallas de bara "Lugana med lägre midja".
Modellnummer 311 har de.

Finns i färgerna:
79 - 07 - svart
28 - valnöt
32 - bronze
33 - vit
48 - natura
70 - choklad.

Finns även i kontrastskoning i tio färger. Då heter modellen 3110.

Haha.. Jag hoppades att du skulle svara. Ja, det var av dig.
Nu kanske jag är dum i huvudet. Men står det någonstans i byxan vilken färg mina är. Jag ser ju att de är en sorts bruna. Men jag vill veta exakta namnet på färgen för att jag är en nyfiken en.:p

De var bästa ridbyxköpet ever! Aldrig hittat brallor som passar min kropp så bra. Så tack för hjälpen!:D

Det står på lappen på insidan, börjar på 79 och det är de två siffrorna efter.
7928, 7932 eller 7970 bör det stå. ;)

Härligt att du gillar dem, det är fantastiskt att äntligen hitta en modell som passar perfekt, I know the feeling. ;)

Åh, tack! Då har jag lärt mig något idag med. :P
Då är mina nuvarande Bronze alltså. Då ska jag bara lyckas välja en annan färg. Känner jag mig själv rätt så blir det i brun/beige-skalan. Gud var trist jag är!

Men brunt och beige är ju superfint! Jag hade dock lite ångest idag när jag drog fram en brun väska som matchar min vardagsjacka och skor... :D

Liknande trådar

Övr. Katt Min högt älskade moster gick bort i lördags och nu har jag hennes fina katt boende hos mig. Bondkatt, runt två år (har exakt... 2 3
Svar
52
· Visningar
8 101
Senast: Stereo
·
Utrustning Jag har nyligen börjat rida igen efter flera års uppehåll. Köpte ett par ridbyxor från Hööks för att ha något att börja med, och först...
Svar
14
· Visningar
2 734
Senast: Bellan
·
Äldre Är det någon mer här som har en eller känner någon som har? Om det är så är det bara jag som råkat illa ut eller är det strul med...
Svar
12
· Visningar
1 299
Senast: Energi
·
Utrustning Köpte mitt första par Pikeur ridbyxor idag - ett par vita att ha på tävling :love: Tror modellen heter Lugana eller någonting i den... 2
Svar
22
· Visningar
9 282
Senast: Salinero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka