Vad hjälper det att ha flow... :-(

Sv: Vad hjälper det att ha flow... :-(

Hmm, jag brukar få ragg på krogen och jag vill oftast INTE träffa dom mer....dock vill dom träffa mig igen så det kanske är det som är hemligheten :) ....den senaste tjatade hål i öronen på mig så jag föll väl för det och vi har dejtat i 5 månader nu

Så säg bara tack tack vi kanske ses nångång eller inte ...hej då ...
 
Sv: Vad hjälper det att ha flow... :-(

Hur menar du?

Att sitta och stressa över att du inte hittar en partner - är det att "tro på kärlek"?

Du verkar vara för klassiskt tvåsamhetsromantisk för att palla med att ligga runt.

Nja, jag menar mera som Ptr skriver att vad är det som säger att ett krogragg inte kan bli något mer?
 
Sv: Vad hjälper det att ha flow... :-(

Nja, jag menar mera som Ptr skriver att vad är det som säger att ett krogragg inte kan bli något mer?

det kan det visst, mitt ena krogragg höll i 20 år :p ...
( och honom ville jag eg heller inte ha i början , men gav mig för allt tjat )
 
Sv: Vad hjälper det att ha flow... :-(

Herregud vad du måste vara oemotståndlig - vilken pepp för TS. Verkligen.
 
Sv: Vad hjälper det att ha flow... :-(

Fast jag antar att Martha vill ha fram att det är just otillgängligheten som lockar;)

Många vill ha det dom inte kan få..... Kan man då vara lite sval och inte bjuda på allt på ett bräde:sneaky:
 
Sv: Vad hjälper det att ha flow... :-(

För att jag tyckte att Martha var onödigt taskig mot dig när hon talade om sin egen förträfflighet och oemotståndlighet i två inlägg till och med, när du är deppad över att det inte funkar.

Man behöver ju inte trycka ner i halsen på andra hur förträfflig man själv är, det går bra att skriva som Texaz gjort också samma budskap men på två helt olika vis. Även om jag personligen inte tror på att otillgänglighet spelar roll.
 
Sv: Vad hjälper det att ha flow... :-(

För att jag tyckte att Martha var onödigt taskig mot dig när hon talade om sin egen förträfflighet och oemotståndlighet i två inlägg till och med, när du är deppad över att det inte funkar.

Man behöver ju inte trycka ner i halsen på andra hur förträfflig man själv är, det går bra att skriva som Texaz gjort också samma budskap men på två helt olika vis. Även om jag personligen inte tror på att otillgänglighet spelar roll.

Fast jag tolkade det inte så. Jag tolkade det som att "ingenting är omöjligt".
Så ingen fara med mig ;)
 
Sv: Vad hjälper det att ha flow... :-(

Fast om det du håller på med inte fungerar får du ju ändra taktik. Om de killarna du träffar på krogen inte vill mer än vara med dig för en kväll, så får du ragga på andra ställen istället.

Man ska ju alltid vara sig själv, men det kanske är så att du på krogen drar till dig en viss typ av män av någon anledning. Det kanske inte är rätt forum för dig att hitta en partner på. Sen är det ju alltid bra att säga vad man vill till killarna på en gång. "Jag letar efter en man i mitt liv". Då sållas de som inte vill vara män i ditt liv bort på en gång. Resten som är kvar är de som vill vara kvar, eller de som är extremt bra lögnare och ändå manipulerar dig så bra att ni hamnar i säng och sen hör de aldrig av sig igen.

Vad gillar du för typ av män? Kan någon av oss ha någon sådan på lager vi kan rekommendera till dig?
 
Sv: Vad hjälper det att ha flow... :-(

Vad gillar du för typ av män? Kan någon av oss ha någon sådan på lager vi kan rekommendera till dig?

Det är nog jättesvårt att säga sådär på rak arm. Jag önskar ändå en smart, trevlig, snäll, social, aktiv man som också är trevlig att titta på. Det betyder ändå inte nödvändigtvis bildskön. Väluppfostrad får han också gärna vara.


Se så - kolla i era "förråd" nu :)
 
Sv: Vad hjälper det att ha flow... :-(

För ung. Jag är 45...
Jag skriver inte detta för att vara taskig, men ..... De kvinnor i min omgivning som är 45 och regelbundet raggar på krogen är inte direkt de som män i lämplig ålder ser som potentiella partners.
 
Sv: Vad hjälper det att ha flow... :-(

Jag skriver inte detta för att vara taskig, men ..... De kvinnor i min omgivning som är 45 och regelbundet raggar på krogen är inte direkt de som män i lämplig ålder ser som potentiella partners.

Ok.

Vad vet du om min regelbundenhet? Några gånger på sommaren (bor i en "sommarstad") och aldrig, typ, under vintern.
Jävligt korkad är man om man - trots att man är 45 - sitter hemma ensam och singel då det kryllar med både turister och andra på krogarna. Tycker du inte det?

...och inte skrev du det där för att vara snäll heller, tyvärr...
 
Senast ändrad:
Sv: Vad hjälper det att ha flow... :-(

Ändå så är ju Ramona något på spåret. Om det du gör inte funkar för dig, då måste du ju ändra taktik om du vill få ett förändrat resultat.

Visst kan man fundera över hur det egentligen ser ut och vad som gör det, men resultatet verkar ju vara detsamma. Intresset falnar efter sex. Och jag vidhåller att det - i alla fall i min krets - är extremt få som träffat sin respektive genom ett krogragg.
 
Sv: Vad hjälper det att ha flow... :-(

Ändå så är ju Ramona något på spåret. Om det du gör inte funkar för dig, då måste du ju ändra taktik om du vill få ett förändrat resultat.

Visst kan man fundera över hur det egentligen ser ut och vad som gör det, men resultatet verkar ju vara detsamma. Intresset falnar efter sex. Och jag vidhåller att det - i alla fall i min krets - är extremt få som träffat sin respektive genom ett krogragg.

Jepp, jag tar åt mig av de vettiga inläggen och åsikterna här - t.ex Ramonas. Ska försöka vända om min hjärna lite och ha de nya tankarna med mig. Knappast går det att ändra allt på en gång, men lite i taget.

Tack alla ni som kommer med bra förslag och tankar!:bow: Någonting är ju helt klart fel då jag är 45 och singel - men ändå en "bra" och attraktiv människa. ...och nog har jag haft förhållanden genom åren, men inget som hållit mer än i några år.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 319
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 814
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 967
Senast: Lhas
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 268
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp