Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Jag har ätit tidig lunch och ska ut i skogen en sväng för att ta GPS på nya borrhålet samt göra avsyning av förra borrplatsen.

Det blåser små:devil: så det blir vindtätt för hela slanten.
 
Då var bensinfiltret bytt på bilen :up:
Vid löning byter vi drivaxeln :meh:

Chefen ringde för att berömma helgens insatts ännu en gång :o :up:
Och frågade om jag ville jobba extra på vak närmaste dygnen men tackande nej pga av vovvan och att jag måste reda lite i boende och plugg.
 
Jag är trött! Jag borde inte vara trött för jag har massor att göra på kvällarna när jag kommer hem från jobbet.
Nån som vill komma och spackla?!
 
Äntligen fått prata i telefonen, bokat lite extra hö :up: Storklumpen jag har hemma för tillfället visade sig äta "som en häst" hahaha... :p
Struntade i att försöka få svar hos en hunduppfödare, skickade kontaktuppgifter på mail istället. Hoppas att dom hör av sig!
Nu ska jag hämta in en hylla som ska byggas ihop... ;)
 
Nej... :p
(jag har ett par ställen som också behöver det, men det ignorerar jag för tillfället :o)
Vi ska göra om hela köket så jag har inte bara ett par ställen som ska spacklas. Varenda jäkla tapetskarv och där det tidigare har suttit en bård!
Dom som bodde innan fuskade och målade vitt på allt så det är massa grundarbete som ska göras innan tapetsering och målning.
 
Ska idag vara på en avdelning som sägs vara en lugnaste på hela huset. Ser fram emot det efter att ha varit på samma tuffa avdelning i snart ett år.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 370
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 478
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 479
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 276
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp