Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter och velar mellan att laga jobbig, vettig mat eller bara beställa en Calskrove som jag är så sugen på. Vet att det vore väldigt mycket smartare att laga mat men... uuuääh :arghh:

*viskar* Men hur kan man bli sugen på det... O_o :nailbiting:

Jag har sett en sådan, när vi var där var det en kille som beställde in en :D
 
Eller hur... får det troligen inte, de skulle casta hela veckan, men snål som jag är så blev det helt plötsligt intressant :angel:

Skit samma, det kan ju vara kul att iaktta de andra som är där på castingen om inte annat :D Jag misstänker att det kan vara rätt mycket nerver som ligger utanpå :p :nailbiting:
 
Nyser och ryser åt all lök jag hackat ned i maten. Hur hände detta, en styck! Fräter i munhålan och vägen ned till en chockerad matsäck. Superlök med tretusen extra löksmak. LÖÖÖÖK, och lite lite couscous med tomatsås och falafel. Den måste ha växt i extragödningsplätten på åkern och sugit åt sig allt den kunnat komma åt. Men nu är den snart död och uppäten! Ha!
 
Ja jag kan ju inte stå i närheten pga astman och så flyttar man sig så ställer sig nån precis bredvid och tänder en cigg.
Helt ologiskt
I sådana lägen, när det inte går att komma undan, har det hänt att jag sagt till. En del tänker sig ju inte för.
 
Ssssnnart har jag jobbat en heldag och får åka hem.
Undrar om jag somnar på yogan den här veckan också. Är liiite förkyld och det märks direkt. Orkar inget på klassen.
 
Jag har precis fått veta att ridskolan dit jag brukar rida med medishästen och träna i ridhuset, har fått kvarka. Skit också.

Medishästens ägare kommer att se till att hennes hästar också blir provtagna. Är det någon som vet om det syns på prov om det inte har brutit ut?

Hur som helst är det synd om ridskolan och jag kommer bara att kunna rida ute närmaste tiden. :down:
 
Vi kollar på förra veckans avsnitt av Sveriges mästerkock. Dessutom njuter vi av att vara lediga imorgon. Åtminstone lediga från jobb och dagis :p
(Tandläkare för Mathilde, stallet inklusive ridning, köpa födelsedagspresent till pappa, handla mat och göra tacos.)
 
Åh... Det är rea i en butik som säljer ett par kängor som jag verkligen vill ha. Normalt sett är kängorna svindyra och svåra att hitta i butik, men nu kostar de inte alls farligt mycket...

Samtidigt: jag har en miljard kängor känns det som. Hur många behövs egentligen? :angel:
 
Åh... Det är rea i en butik som säljer ett par kängor som jag verkligen vill ha. Normalt sett är kängorna svindyra och svåra att hitta i butik, men nu kostar de inte alls farligt mycket...

Samtidigt: jag har en miljard kängor känns det som. Hur många behövs egentligen? :angel:

Ett par till? :angel:

Jag hade köpt dem, de går ju faktiskt åt också. Jag håller själv på att leta nästa par, de jag har nu börjar bli lite deppiga.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 510
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 514
Hästvård Hej, har åter igen ett problem med hästen 🥹 (ska det aldrig ta slut!?) Efter att ha ägt min nuvarande häst i ett halvt år upptäcktes...
Svar
0
· Visningar
171
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 878
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur valde ni uppfödare?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp