Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså vilken avdelning jag var på idag! :banana: I love it! Chefen berättade glatt att jag ska vara där samt på en annan lugn avdelning i sommar :banana: Även om de är lugna så finns där utåtagerande personer, därför ville hon ha erfaren personal där. Och jag fick mitt sommarschema. PERFEKTA schemat för oss när det gäller att hunden ska slippa vara hem själv så mycket :banana:
 
Skit samma, det kan ju vara kul att iaktta de andra som är där på castingen om inte annat :D Jag misstänker att det kan vara rätt mycket nerver som ligger utanpå :p :nailbiting:

Det brukar gå ganska snabbt. Oftast kan det vara ngn småsak som avgör, typ att nån har fel hårfärg eller vad som helst. Man får fylla i ett formulär, agera framför kameran (oförberett) man får bara tänka bort att det står ett gäng och glor och att man har en filmkamera i nyllet :p

När jag gjorde Marabou och Arla-reklamerna tog det typ 5 minuter, det kändes skitdåligt men sen hörde de av sig nån dag senare och bara "ok du fick det". De gånger det känns bra, hör de oftast inte av sig :p
 
Höll på få tugga spån på lektionen idag. Fick till en kanon galoppfattning, skulle bara göra en halvhalt när Herr jättehäst flög upp i luften som en katapult. Fattar fortfarande inte att jag lyckades hålla mig kvar. Min ridlärare var också impade att jag satt kvar.
Lite pinsamt att jag skrek iiiiiiihhh under själva bockserien :rofl: men alltså 180 är väääldigt högt upp att ramla från :eek:
Annars gick lektionen kanon och jag lyckades sitta ner i traven flera varv och fick till och med beröm för min sits :up:
 
Jag ska på fest med Moulin Rouge tema och behöver tips! Tänker typ korsett, stay ups och strumpebandshållare? Vad mer? Och vart får jag tag i allt jag behöver utan att behöva sälja allt jag äger först?
 
När man är sugen på vin till helgen och verkligen inte kan bestämma om man vill ha bubbel, rose eller vitt.
Får knata in på systemet och kolla
 
Jag ska på fest med Moulin Rouge tema och behöver tips! Tänker typ korsett, stay ups och strumpebandshållare? Vad mer? Och vart får jag tag i allt jag behöver utan att behöva sälja allt jag äger först?

Mer smink och större hår än vad du är bekväm med! :idea: :D

och när bjuder någon in mig till en sån fest? Kläder är inget problem... :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 556
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
2 995
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 424
Senast: Blyger
·
Hästvård Hej, har åter igen ett problem med hästen 🥹 (ska det aldrig ta slut!?) Efter att ha ägt min nuvarande häst i ett halvt år upptäcktes...
Svar
0
· Visningar
225

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp